Gå til innhold

Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor - kan ikke kaste inn håndklet enda


Anbefalte innlegg

Noen bilder av interiøret etter en liten støvtørking og vask. Ingen hull eller rifter, bare litt slitasje. Så med litt oppfarging skal dette bli tilnærmet strøkent igjen. Mye av mitt interiør og dette passer om hverandre, så kommer til å plukke dørtrekk og slikt helt fra hverandre og kombinere de beste bitene sammen. 

Veldig usikker på om jeg skal slenge i baksetet. Vekta på bakseteryggen var helt latterlig. Trodde ikke den var så tung. 

IMG_20200508_171816.thumb.jpg.12eb2f070cc84cc784311926c182d71e.jpgIMG_20200508_171806.thumb.jpg.19ea93b0c301f93a7d6ebf82f80b58f6.jpgIMG_20200508_171826.thumb.jpg.4ef70fa2d367ee85176760433fcbf543.jpgIMG_20200508_171851.thumb.jpg.ea14efb139f3593928f5e2416d539273.jpgIMG_20200508_171904.thumb.jpg.1bbdaccfce5b4e430c8b05c368920cad.jpgIMG_20200508_172004.thumb.jpg.f5b0d6f74ff7cccae8ada0feecda95b0.jpgIMG_20200508_172010.thumb.jpg.eb3354d0e9f959a061d1601802b90dc1.jpg

Sidetrekkene glemte jeg å ta bilde av🤦‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så får vi se da om Vegvesenet vil se alt som godkjent i vognkortet. Eller ikke, man kommer vel sjeldent på en høflighetsvisit der.

Er forberedt på å måtte bytte ruter og bytte grenrør. Håper de ikke finner ut av datasprutet, da er jeg mest sannsynlig kjørtIMG_20200520_183321.thumb.jpg.7f2da219477b7c0fbdae39e850c979c4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Otis skrev:

Kan det hende de lusker på forum?

En kamerat fikk innkallelse i posten. Stod ikke noe om hvorfor de ville ha han inn, og var mye rot med frist. En annen kollega som kjente en som jobbet på lokale trafikkstasjonen spurte, og fikk til svar at bilen hadde blitt observert på en den lokale matbutikken med sotede ruter. Skal tydeligvis ikke så veldig mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Otis skrev:

Kan det hende de lusker på forum?

Det tviler jeg ikke på. Er jo en kjent sak at de looker rundt inne på diverse forumer og facebook sider. 
Nå skal sant sies, at jeg ble stoppa av onkel for ett par uker siden. De hadde ingen ting å ta meg på, de ville bare se at jeg faktisk var eier av kjøretøyet. De kjørte pent videre etter kontroll av førerkortet. Så mye mulig de har lagt inn en notis, de tittet hvertfall fælt på bilen og stilt litt spm. 

2 timer siden, Dusy skrev:

Wow! Jeg krysser fingrene for at alt går din vei! 🙏🏾

Takk, men tror det blir noen timer med skruing. Har hvertfall fått lånt ruter, så jeg bytter de i morgen til ikke-sotede. En mindre ting å ta meg for. Kompressoren og det andre er jeg ikke redd for. Her har jeg bunkevis med papirer. Eneste er eksosen som er laaangt over db kravet og ingen katalysatorer. Kommer sikkert til å få spm om forrige eu-godkjenning, vil nødig trekke verkstedet ned i gjørma da de har koblet opp sprutet og godkjent bilen med mørke ruter hele veien. Det verkstedet er det eneste som kan godkjenne bilen ved neste eu, da de vet om knappen til all elektronikken.

2 timer siden, tennbrikket skrev:

En kamerat fikk innkallelse i posten. Stod ikke noe om hvorfor de ville ha han inn, og var mye rot med frist. En annen kollega som kjente en som jobbet på lokale trafikkstasjonen spurte, og fikk til svar at bilen hadde blitt observert på en den lokale matbutikken med sotede ruter. Skal tydeligvis ikke så veldig mye til.

Står jo ingen grunn på min innkallelse. Har sett flere innkallelse der det står etter tips fra publikum f.eks. Her står det ingenting. Men jeg forbereder meg på full teknisk hvertfall. Har time på fredag, tok første timen jeg fant. Bare å bli ferdig med det og få dommen. 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tennbrikket skrev:

Stod heller ingen grunn på han heller. Får satse på at det er en filleting. Han var rimelig fornøyd når det kun var soting 🤪

Haha. Ser for meg en dragsterkonvertert bil med motor opp av panseret og verdens største bakhjul og fallskjerm bakpå, og de bare, du de siderutene foran kan du ikke sote på den måten der. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tennbrikket skrev:

Stod heller ingen grunn på han heller. Får satse på at det er en filleting. Han var rimelig fornøyd når det kun var soting 🤪

Jeg tror det er en filleting. At resten av bilen er i orden må jo trekke opp tenker jeg, og og man er saklig og redelig, og ikke minst imøtekommende og har papirene i orden burde det være plankekjøring. 

Det jeg gleder meg mest til er å smelle i bordet at pressa er godkjent for å si det sånn. 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er veldig glad i å henge seg opp i store bremser

en i bygda her har e46 35d bygg med bigbrake kit fikk feil på bremser under visning og begrunnet det med at bilen kom til å stoppe så fort ved bråbrems at trafikken bak ikke klarte å stoppe raskt nok.... håper ikke alle kontrollører har så lite teknisk innsikt. 

vist du ringer inn så mener jeg at du kan få vite grunnlag for innkallelse 

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å høre, men går vel forhåpentligvis greit :)

Hjul som sitter langt ute kan vel og være nok til at en firkantet tulling kan melde det inn, eller bruke det som grunnlag til innkallelse om h*n jobber i SVV.

8 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

en i bygda her har e46 35d bygg med bigbrake kit fikk feil på bremser under visning og begrunnet det med at bilen kom til å stoppe så fort ved bråbrems at trafikken bak ikke klarte å stoppe raskt nok....

Hahah, dummeste jeg har hørt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Slavearbeider'n changed the title to Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor - kan ikke kaste inn håndklet enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...