Gå til innhold

Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor - kan ikke kaste inn håndklet enda


Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Synes veiene er helt råe jeg. Mye bedre enn i Oslo

ja det er jo for det meste veldig bra veier her, men noen parti fikk det skikkelig nå i vinter... rett nedenfor der jeg bor så var det så jævli kul ved påsketider at jeg hadde hjulløft med m5'n når jeg kom der med litt tong pedal :D

 

alltid kos med en tur nedover Romsdalen, tar ofte en dagstur om trollstien - valldal - geiranger - Lom - vågå å hjem igjen som en rundtur :P

vær obs på at det er endel hjort rundt ved Marstein - trollveggen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

ja det er jo for det meste veldig bra veier her, men noen parti fikk det skikkelig nå i vinter... rett nedenfor der jeg bor så var det så jævli kul ved påsketider at jeg hadde hjulløft med m5'n når jeg kom der med litt tong pedal :D

 

alltid kos med en tur nedover Romsdalen, tar ofte en dagstur om trollstien - valldal - geiranger - Lom - vågå å hjem igjen som en rundtur :P

vær obs på at det er endel hjort rundt ved Marstein - trollveggen

 

 

Planen var å kjøre den ruta, men det gikk jo ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt latterlig at de tar seg friheten til å kreve at folk skal ta seg fri fra jobb/skole etc for å vise bilen for et jævla klistremerke på skiltene 😂😂

Solfilm er jo, ja. Syns man burde fått lov å ha LITT soting på. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Daniel. skrev:

Syns det er litt latterlig at de tar seg friheten til å kreve at folk skal ta seg fri fra jobb/skole etc for å vise bilen for et jævla klistremerke på skiltene 😂😂

Solfilm er jo, ja. Syns man burde fått lov å ha LITT soting på. 😅

litt sårt å knuse ruta for å bruke den som rømningsvei vist den har sot film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

litt sårt å knuse ruta for å bruke den som rømningsvei vist den har sot film

Er det helt umulig å få vekk ruten med solfilm da?

Med den logikken kunne de jo sikkert ha nektet solfilm i det hele tatt. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daniel. skrev:

Syns det er litt latterlig at de tar seg friheten til å kreve at folk skal ta seg fri fra jobb/skole etc for å vise bilen for et jævla klistremerke på skiltene 😂😂

Solfilm er jo, ja. Syns man burde fått lov å ha LITT soting på. 😅

Heldigvis hadde jeg fri idag, ellers så har jeg en jobb som er ganske fleksibel der jeg styrer arbeidstid selv. Eneste kravet er at jeg har kontroll på jobb, har jeg det kan jeg jobbe litt som jeg vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg omsider startet på interiøret. Fortsatt veldig usikker på om jeg skal ha baksete i det hele tatt. Frister mer å lage noen customplater. Har aldri noen i baksetet uansett. Har demontert alt bak og startet med lakkering av lister og armlener om ikke annet. img_1590433012453.thumb.jpg.142b51c4fd88d78bb286160d245447d3.jpg1590433141967894072923183075819.thumb.jpg.5e21ecc5a14cfc8bf5d28a07ac41d110.jpg

Må også skaffe meg ny locari på førersiden, fikk litt hjuling mellom Åndalsnes og Dombås kan du si. Heldigvis uorginal. IMG_20200525_170143.thumb.jpg.50d3156c1bf590189dee492f5b2c4d38.jpg

 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2020 den 23.42, Slavearbeider'n skrev:

Hvis man som kontrollør har så lite teknisk innsikt og klarer å lire av seg det der, vil jeg gjerne vite hvor han har lært dette. Bedre bremser burde man få klapp på skuldern for, ingenting sier trafikksikkerhet mer i mitt hodet enn gode bremser. 

Har allerede bestilt time, nå på fredag, så får ikke sjekket hva de kaller meg inn for. Men er sikkert eksos og mørke ruter. Får bytta ruter i morgen, så en mindre ting de kan ta meg for hvertfall. 

Undre hva han skulle sagt om nestemann på kontroll kommer med "vanlige" bremser og skalla dekk.. Bremsene er jo i orden i henhold til fabrikant og dekk og veigrep har visstnok ingenting å si. Og det at fabrikanten har valgt den billigste og minste bremsen de kunne komme unna med har heller INGENTING med saken å gjøre og den derre merkelige ABS saken er sikkert ekstrautstyr.

Makan til idioter hos biltrangsynet av og til. Man kan jo bare riste på hodet av at disse folkene med innsyn kan mangle kompetanse og kunnskap til de grader.

Endret av mr.Wreckless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Slavearbeider'n changed the title to Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor - kan ikke kaste inn håndklet enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...