Gå til innhold

Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor - kan ikke kaste inn håndklet enda


Anbefalte innlegg

Fått henta centerene fra Oslo Felgretting i ettermiddag. Lakkert i supersilver som de kalte det, som gir litt ekstra pop og effekt i sollys. Har våtslipt ett par rennemerker på den siste tønna nå i kveld. Meget fornøyd med resultatet på tønnene. Tjukt og godt lag med klarlakk som burde tåle endel bruk før det flasser av. 
Har snakket med Posten og de har kun mottatt en av to pakker. Lurer på hvor den siste er?
Så dessverre @fxslin så rekker jeg ikke Vålerbanen nå til helgen. Må få sveist siste tønne også før alt er klart.  Men jeg burde være klar til Bmw dagene i slutten av mnd. 58B4818D-DBC9-4F36-8EFE-B86C93D94CB1.thumb.jpeg.27d4efc43778cc65e34648e7b12c76cb.jpeg


01B3D3D9-5E9A-4F86-A5FF-5C4BEA39753D.thumb.jpeg.16620e494a1476a40fd52f05035c38e1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Slavearbeider'n said:

Så dessverre @fxslin så rekker jeg ikke Vålerbanen nå til helgen. Må få sveist siste tønne også før alt er klart.  Men jeg burde være klar til Bmw dagene i slutten av mnd. 

Er så skuffet, skuffet....

Men felgene blir drittbra!  Gleder meg til å se alt sammen bremser og felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, fxslin skrev:

Er så skuffet, skuffet....

Men felgene blir drittbra!  Gleder meg til å se alt sammen bremser og felger!

Er skuffet selv, du får skylde på Posten og meg. Har ikke kjørt bilen på snart tre uker, nå verker det etter å kjøre kompressor og fått litt godlyd i ørene. Begynner å bli passe lei elbil nå😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye om og men, og litt krangling med Tollen har jeg endelig fått forsendelsen med kantene gjennom tollen. Også måtte krangle litt med Felgteknikk for å få tak i tønna som har vært til sveising. De vil ha felgen komplett før den sveises, da ber jeg heller Oslo Felgretting fikse dette. Å ordne dette lokalt enn i Fredrikstad der tønna ligger nå er mye lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, RF91 skrev:

Bilen høyrdes overraskandes kvikk ut, må eg sei. Er igrunn ikkje overraska, men hadde forsåvidt ikkje tenkt so mykje på lyden av bilen heller 😄 I like!

Ja, den klatrer rimelig fort på turtall med letta svinghjul. Lyden kommer selvfølgelig ikke godt nok frem på video. Når den går på sperra gjør det litt vondt i øra. Men bilen er faktisk ikke målt til mer en 88db på 4000 rpm. Hadde vært gøy å malt hva den klarer på sperra, vil tippe over 100db 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Slavearbeider'n changed the title to Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor - kan ikke kaste inn håndklet enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...