Gå til innhold

Bækkmann's BMW F06 650i - Individual!


 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Mr. Erling skrev:

Er ikke lyst interiør ''innafor'' da?

Fint med lyst interiør ja, så lenge det er hvitt og ikke beige. Men vet fortsatt ikke hva «med denne i hvitt skinn interiør?» skulle bety.

Lurer du på om han har hvitt skinninteriør i bilen sin? Eller at det hadde vært fint om han hadde det? Eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Walkabout skrev:

Fint med lyst interiør ja, så lenge det er hvitt og ikke beige. Men vet fortsatt ikke hva «med denne i hvitt skinn interiør?» skulle bety.

Lurer du på om han har hvitt skinninteriør i bilen sin? Eller at det hadde vært fint om han hadde det? Eller noe annet?

Har en F10 525d med lyst beige skinn... Jeg liker den.😏 

Ser nå  på en 650i coupe fra 2016 med interiør fargen ''hvit indiviuell interior'' og ''Rød perlemor '' lakk karosseri.
- Er det innafor eller blir det for femi?Galleribilde


- Alle skal jo ha sort på sort.
Galleribilde

 

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Walkabout skrev:

Fint med lyst interiør ja, så lenge det er hvitt og ikke beige. Men vet fortsatt ikke hva «med denne i hvitt skinn interiør?» skulle bety.

Lurer du på om han har hvitt skinninteriør i bilen sin? Eller at det hadde vært fint om han hadde det? Eller noe annet?

Han har ikke lyst interiør, men her er detaljer.

Individual

---- Steuerung Individual Hinweisschild BMW Individual ZBWT BMW Individual Volllederausstattung Cohibabraun Vollleder Merino Feinnarbe cohibabraun (Nr. 7 975 329 / Sun Reflective Technology). Sitzmittelbahn /Sitztiefenversteller in Klimaleder Merino Feinnarbe cohibabraun perforiert (Nr. 7 975 391 / Sun Reflective Technology) Naehfaden in tabak (Nr. 6 974 854), Farb Nr. 0966 D. Steppzwirn in tabak (Nr. 6 978 114), Farb Nr. 0966 D. ******************************************************************** Kontrastkeder in Leder Merino Feinnarbe opalweiss (Nr. 8 027 117 / Sun Reflective Technology). Naehfaden in tabak (Nr. 6 974 854), Farb Nr. 0966 D. Steppzwirn in tabak (Nr. 6 978 114), Farb Nr. 0966 D. ******************************************************************** Kontraststeppung in opalweiss: - Instrumententafel (cohibabraun belederter Bereich) - Mittelkonsole und Armauflage (cohibabraun belederter Bereich) - Tuerspiegel (Blende Mitte) und Tuergriff - Sitze (ohne innere Doppelkappnaht der Sitz/-Lehnenwulstteile) - Kopfstuetzen Steppzwirn in opalweiss (Nr. 8 025 260), Farb-Nr. 0003 Z. ******************************************************************** Kontraststeppung in opalweiss: - Instrumententafel (schwarz belederter Bereich) - Mittelkonsole und Armauflage (schwarz belederter Bereich) - Tuerbruestung - Tuer/-Seitenverkleidung Naehfaden in schwarz (Nr. 1 905 499), Farb-Nr. 0020. Steppzwirn in opalweiss (Nr. 8 025 260), Farb-Nr. 0003 Z. ******************************************************************** Nahtbild der Sitze vorne wie Komfortsitz (Klimasitz) Individual. Nahtbild der Sitze hinten wie Basissitz

B522E9AF-9E4C-4DB2-A38D-6EEF12EC448E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neshda, femi er det ikke. Kult med noe utenom standarden. 😊Men, bilen skal selges en gang også. Hadde det vært tilsvarende på en F10/F11 hadde jeg ikke spekulert.

Jeg solgte nylig min F06 640d, så og si fullutstyrt, og Carbonschwarz mot sort Nappa interiør. Den sto til salgs i 11 måneder.  (!!!) Den manglet xDrive, ellers kan jeg ikke fatte hva det var. Billig var den også.

Folk vet ikke hva 6-serie er. Jeg opplever faktisk og stadig bli spurd på bensinstasjonen hvilken bil jeg har, deretter et kompliment på bilen. Hyggelig da.😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bækkmann skrev:

Neshda, femi er det ikke. Kult med noe utenom standarden. 😊Men, bilen skal selges en gang også. Hadde det vært tilsvarende på en F10/F11 hadde jeg ikke spekulert.

Jeg solgte nylig min F06 640d, så og si fullutstyrt, og Carbonschwarz mot sort Nappa interiør. Den sto til salgs i 11 måneder.  (!!!) Den manglet xDrive, ellers kan jeg ikke fatte hva det var. Billig var den også.

Folk vet ikke hva 6-serie er. Jeg opplever faktisk og stadig bli spurd på bensinstasjonen hvilken bil jeg har, deretter et kompliment på bilen. Hyggelig da.😁

11 mnd.?
Da stemmer det disse spydige kommentarer folk har på YouTube videoer om 6-serien er vanskelig å selge.
Men du mener at rødt karosseri og hvitt skinninteriør er bare topp?
Denne har xDrive.....

Men hør; for meg er BMW bakhjulsdrift, så foruten fargekombinasjon på denne 650 + at den har xDrive, får meg til å nøle.
Det er jo nettopp bakhjulsdriften som gjør at jeg liker BMW

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mr. Erling skrev:

Jeg tror kanskje 650i er lettere å selge. Når noen først flesker til med en 6-serie, så tenker jeg folk kanskje like så greit går hele veien. 
Jeg er helt enig i det du sier ang bakhjulsdrift. xDrive har egentlig aldri brydd meg. Men så berget det meg en par ganger i vinter og da.. 😅

Endret av Bækkmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at rwd er bmw. Når jeg ser på f01 og f06 på finn så søker jeg på rwd. Da er det ofte under 20 biler som dukker opp. Når man så skal luke ut alle carbonsorte og sort interiør (fordi det er det alle har) så er det ikke mange igjen. Den røde der med hvitt skinn er bare midt i blinken :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rwd var netopp grunnen til at jeg for min del ikke kjøpte BMW men ALPINA 😁

Ønsket meg M6 men innså at så mye krefter på bakhjulene var bare tull på en bruksbil som går hele året med flere sjåfører.

Så da ble det xDrive B6 og angrer ikke på det 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig fin bil! 

Hvordan er denne med xDelete? Hvor man koder bort xDrive? Det hadde kanskje vært noe på sommerstid, for så å kode tilbake xDrive til vinteren igjen. Tror jeg hadde vurdert det på en bil med såpass heftig motor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Grobian skrev:

Helt utrolig fin bil! 

Hvordan er denne med xDelete? Hvor man koder bort xDrive? Det hadde kanskje vært noe på sommerstid, for så å kode tilbake xDrive til vinteren igjen. Tror jeg hadde vurdert det på en bil med såpass heftig motor :)

Takk for hyggelige ord!😁

Jeg har vurdert xDelete, men ser for meg at det påvirker rulleomkrets på dekk, slik at en får ulik rulleomkrets forran og bak. Og det er jo uheldig for drivverket. Det hadde jo gått an kode xDelete på sommerdekk, og aktivere det til vinterdekk skal på.🤔 Det kom jeg på nå i skrivende stund, så det her må jeg sjekke ut.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. påvirker rulleomkretsen fordi slitasjen blir annerledes? Den drar kanskje ikke så veldig mye på forhjulene ved normal kjøring på sommerføre uansett? Sånn sett kan kanskje endring i rulleomkrets oppstå til vanlig, uten xDelete også, men jeg har egentlig ikke peiling.

For øvrig enig i modifikasjonene du har gjort, helt rett å ta bort modellbetegnelsen og xDrive-logo. Alle som vet, de vet, og de som ikke vet skjønner uansett at det er en fin bil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere i USA ihvertfall som kjører med Xdelete hele våre og sommeren og legger inn Xdrive på vinteren. Da kan det jo egentlig bare følge vinterdekkene og man kan ha hva som helst av sommerdekk og felger. 

Når det ser sagt så det nyttig med Xdrive på disse 50i motorene, det er såpass med krefter at de ikke holder med bakhjulsdrift for å få kreftene i bakken. Det så man også på siste M5 med bakhjulsdrift at akselerasjonen gikk saktere pga manglende grep. 

Selv på min gamle E39 530D med TRF steg 4 med 350hk savnet jeg periodevis drift på alle 4, i hvert fall ut av rundkjøringer etc og spesielt når det var vått ute.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Grobian skrev:

Helt utrolig fin bil! 

Hvordan er denne med xDelete? Hvor man koder bort xDrive? Det hadde kanskje vært noe på sommerstid, for så å kode tilbake xDrive til vinteren igjen. Tror jeg hadde vurdert det på en bil med såpass heftig motor :)

X-delete?
ja det skulle jeg med likt å få kunnskap om..
Noen der ute som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...