Gå til innhold

bmw 535i manuell


Bjellisz
 Share

Anbefalte innlegg

Da hadde man endeli kjøpt sæ e34 igjen. Bynne å bli bra mange år siden man hadde en slik bil sist. Det her blir da min 3 i rekka. Første me rekkeseks bensin og manuell

Var så heldig å komme over en 520 1988 som var bygd om til 535 manuell (m30b35)

Henta biln ut av en garage den har stådd seks år i, taua den bort til ett verksted og gikk lett over biln. Tørna motorn ett par gang utn coil tilkobla. Kobla til coilen og biln starta tvert på 6 årsgammel bensin og olje 😃

Biln er meget bra for rust. Har aldri sett en e34 som er 100% rustfri i dørn å kanalan.

Det som må gjøres med biln for og få den tipptopp er:

Bytte lokke til diffen. det er sprukket.

Ny innsugsbelg

Turteller funket ikke. Noen som vet hvor jeg ska bynne å feilsøke?

Var mugg i biln,men mest bare i setan og dørtrekkan. (svart skinn interiør)

Har kommet over en komplett svart og grått delskinn interiør som jeg vurderer og kjøpe å montere

Bytte baklykter. Er noen jalla ledlamper bak🤢 Så jeg er på utkikk etter nye baklamper om noen har for salg

Grillen må byttes,er noe rust på den. har fått tak i ny

Ska bytte blinkelys forran også. Er montert noen uorginale klarglass greier der

Kommer bedre oppdatering når jeg får biln hjem. Nå står den nesten så langt nord i landet du kommer deg,ska ta den ned med hurtigruta i oktober

Har og ett sett meget skjeldne rondell 0021 me 9,5 fram felg og 10,5 bakfelg i 18" som blir sommerfelger

Det neste jeg lurer på. hvordan går jeg fram hos svv for og få den godkjent ombygd? har papirer på donorbil. oppdaget også det at det er ikke effektbegrensning i vognkort på bilen. Det vill jeg anse som en positiv ting.

Slenger med di to bildene jeg har av biln

 

IMG_0874.JPG

IMG_0875.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med e34 og med 88 med ,så har du jo litt muligheter og 😀😀

Støtter deg i å få vekk div lys og få på de som skal være der .

Her må du oppdatere ofte og pøse på med bilder .

Jeg og mange andre følger garantert her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, sveigis skrev:

Gratulerer med e34 og med 88 med ,så har du jo litt muligheter og 😀😀

Støtter deg i å få vekk div lys og få på de som skal være der .

Her må du oppdatere ofte og pøse på med bilder .

Jeg og mange andre følger garantert her .

Takk takk😃 ska prøve så godt æ kan å oppdatere. Blir litt rolig fram te at æ får biln hjem. Men blider å info blir det utover vintern👌🏻😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med enda en E34-tråd :-D Gratulerer så mye !!

Blir spennende å se hvordan det går fremover mtp godkjenning :-) 

Men jeg har til gode å se en 100 % rustfri E34 så det må du bevise ;-) He he, jeg har min niende E34 og bare en av dem kunne kalles rustfri. Men hvis den har gått kun på usalta veier der oppe i nord, så kan det jo faktisk hende det er sant ;-) 

Stå på og oppdater så ofte du kan, for det er så kjedelig med tråder der ingenting skjer. ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Bra med enda en E34-tråd :-D Gratulerer så mye !!

Blir spennende å se hvordan det går fremover mtp godkjenning :-) 

Men jeg har til gode å se en 100 % rustfri E34 så det må du bevise ;-) He he, jeg har min niende E34 og bare en av dem kunne kalles rustfri. Men hvis den har gått kun på usalta veier der oppe i nord, så kan det jo faktisk hende det er sant ;-) 

Stå på og oppdater så ofte du kan, for det er så kjedelig med tråder der ingenting skjer. ;-) 

Jo takk takk😃

ja trur det ska gå fint egt. Men kjøre den no på eu kontroll uansett å ser om æ får den godkjent eller ikke😅

hehe ja ska ta masse bilder når den bare kommer hjem. Men helt sant. 0 rust i dørn å tanklokk. va bittelitt bakers på kanlan. Akkorat i jekk feste. Men anser det nesten som rust fri. Va heller ingenting i reservehjulsbrønn. 

Var i dag å henta mæ diff og grill ramma👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da va man kommet te kjøllefjord å ska hente biln hjem😃 men ska være her ei uka å holde litt på me den først. Men fyy faen så den ser ut inni. Stådd lagra i 6 år uten å vært lufta. På passasjer sia fant æ en litago så har logge å lækt🤢

0D734469-AC94-41A5-8E31-771B1F09FD9F.jpeg

BCD3EE34-DBC1-46F7-BB60-350321354FC8.jpeg

1E164D17-28B3-460F-BDA4-55D528DD68BD.jpeg

496EF3AF-F9B8-4006-815D-8C8D3D44AA01.jpeg

577B7E1F-0B15-41A0-9AF8-95A91A071FCE.jpeg

CA9C9BAC-A6F6-4E35-8021-61E0939A26FA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Reset skrev:

Gratulerer med flott utgangspunkt.
Synes det er artig med biler som ser så rotete ut jeg, ser så sinnsyke store forandringer etter noen timer :P

Hehe ja. E jo bare ett luxusproblem den muggla. E så gla før at det e 0 rust å sveise på den her😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sveigis skrev:

Sånne prosjekter er gull spesielt når man ser forandring som det nevnes 😀

Blir nok veldig fin 👍👍

Ja får håpe på det👍🏻 Har en go del arbeid framfør mæ. Ska ta ut taktrekk å lakke det å no så æ har ribba biln. Hente ett svart og grått delskinn interiør i dag å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bimmerlorris skrev:

Gleder meg til før og etter-bilder 😃👍 Så bra at det ikke er rustent og fælt da 😃 Har du fått sett skikkelig under teppene ?

Ja glede mæ skjøl og te å se før og etter😅 ja har fådd sedd skikkelig under. E strøkent👌🏻😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...