Gå til innhold

BMW E60 520i


 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ryddig E60 :) LED i lampene framme fjerner brått noen år fra bilen så det støtter jeg. Anbefaler Mtec-pærer til AE iallefall, har hatt det på begge mine siste og er veldig fornøyd med de. 

Nedentil her er en kjapp sammenligning via mobilbilde på E92en min. Dette er da Mtec V4. Lyser sterkt og godt, pen fargetemperatur samt god kvalitet på pærene.

7.thumb.jpg.34cb383dad1df22824559e5b06bb7404.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Gabz skrev:

Gratulerer med ryddig E60 :) LED i lampene framme fjerner brått noen år fra bilen så det støtter jeg. Anbefaler Mtec-pærer til AE iallefall, har hatt det på begge mine siste og er veldig fornøyd med de. 

Nedentil her er en kjapp sammenligning via mobilbilde på E92en min. Dette er da Mtec V4. Lyser sterkt og godt, pen fargetemperatur samt god kvalitet på pærene.

7.thumb.jpg.34cb383dad1df22824559e5b06bb7404.jpg

 

Ser mye bedre ut med hvit enn gul ja!👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP! Jeg var ute å kjørte, satte bilen i park på tomgang en liten stund, kjørte videre i 5 min, fikk da opp batterilampen i dashen. Satte bilen i park igjen mens jeg var på butikken. Kjørte noen hundre meter, å stod parkert på tomgang igjen. Plutselig begynte den å ruse seg opp til nesten 2000 omdreininger. Prøvde å kjøre en tur, så kom det opp ABS i dachen, infoskjermen slo seg av, et ikon med et «!» med en bølget sirkel rundt. Kjørte rett fram å måtte plutselig svinge veldig mye for å kjøre rett fram.. Har noen fått en slik feil før? Ikke prøvd å starte den igjen, pga reise offshore. 

Setter stor pris på forslag til hva det kan være. 

Den måtte få starthjelp tidligere på dagen, men tror det var fordi jeg ikke slo av lysene..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Bestilte nye bremseklosser forran ( https://www.bildeler.no/bremseklosser/v/30213/bmw/5-serie?arsmodell=2004&drivstoff=b&karosseri=765&motorkode=m54b22226s1 ) 

Disse passet ikke i kalipperen.. bildeler.no sa jeg mest sannsynlig hadde uoriginale bremser? Noen andre som har hatt et slikt problem? Illustrasjons bilde: 

F854BC35-9B19-403B-8D01-0499791D4388.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Det store problemet med alle feilkodene, som beskrevet over. Ble fikset med med nytt batteri og helt ny dynamo.

 

Har gjort noen små oppgraderinger:

Alle lampene inne i bilen, er skiftet til LED.

Skiftet til LED BMW logo under alle dørene.

Skiftet ut gir stikken. (Sikkert ikke alle liker det, men følelsen er mye bedre) ;)

905C2E68-9566-47F6-BF9F-0D26799EEDDE.jpeg

AC11F4A9-905B-4B04-9CB4-EE2A413829AC.jpeg

E434C72A-04F2-46D9-A8B3-071E23F5F6E9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...