Gå til innhold

Paukri sin F11 535d


paukri
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
12 minutter siden, Walkabout skrev:

Jeg er også på leit etter støtdempere bak siden de må byttes, hvor endte du opp med å handle? Beste tilbudene jeg har fått så langt per stykk på originale dempere for EDC er 4900 hos Auto Royal og 5800 hos GS Bildeler.

Jeg kjøpte gjennom min onkel som driver med dele import.. men4900 pr stk er ikke så galt det..

var ihvertfall veldig enkelt å bytte de, eneste som var dumt, er at de må kodes inn av for eks bmw eller noen som har utstyr i orden, holder ikke med Carly

Endret av paukri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. Hvorfor bytter dere dempere? Vanligvis er det EDC kontakten som irrer i stykker innvendig og gir feilmelding, men i mange tilfeller er det mulig å bare bytte kontakten, eller åpne denne og lodde litt istedefor å skifte hele demperen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daniel80 skrev:

hm.. Hvorfor bytter dere dempere? Vanligvis er det EDC kontakten som irrer i stykker innvendig og gir feilmelding, men i mange tilfeller er det mulig å bare bytte kontakten, eller åpne denne og lodde litt istedefor å skifte hele demperen?

Jeg bytta demperne fordi de lakk olje, masse oljegris på demperene, ikke noe irr i kontaktene mine i det hele tatt, hadde heller ingen feilmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Daniel80 skrev:

hm.. Hvorfor bytter dere dempere? Vanligvis er det EDC kontakten som irrer i stykker innvendig og gir feilmelding, men i mange tilfeller er det mulig å bare bytte kontakten, eller åpne denne og lodde litt istedefor å skifte hele demperen?

Akkurat det samme med meg som trådstarter, lekker olje :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2019 den 9.26, Walkabout skrev:

Nydelig bil og fin motor, denne bilen kommer du til å ha mye glede av. Godt utstyrt også :) 

Et par tips til eventuelle modifiseringer, om du liker slikt:

* Svart grill med doble riller (som M5) gjør seg kanskje endre bedre enn standard Performance.
* Bort med tåkelys og inn med deksler tilsvarende M550d i frontfangeren (delenummer 51118055134 og 51118057617). 
* Foliere krom i håndtakene og rails blank sort.
* Lakkere refleksene bak i bilens farge.

* Kjøpe deksler til sideblinklys i blank sort.
* Performance-diffuser bak, eventuelt med hakket større eksosutløp. 
* LCI skjermramme innvendig (funker kun om du har skjerm fra TPO, ikke JCI. Delenummer 65509301374. 
* Fjerne skiltramme og feste skilt med dobbeltsidig teip. Også tøft med sort N-merke på mørk bil.

Blir spennende å følge med her fremover. Det nøttebrune interiøret der er blant favorittene mine :D 

Ka heter di dekslene til sideblikk? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er jeg kommet meg hjem fra en liten europa tur med 535en, legger med ett par bilder av bilen nyvaska etter tur, skal se om jeg får lagt inn litt bilder fra turen etterhvert, men jeg er ikke så godt på å skrive reise brev så blir nok bare litt bilder.

IMG_20191016_181306.jpg

IMG_20191016_181315.jpg

IMG_20191016_181330.jpg

IMG_20191016_181338.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • paukri changed the title to Paukri sin F11 535d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...