Gå til innhold

ENDELIG!!!


drturbo
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, sveigis skrev:

Meget pent dette og brukspatina må den ha 😀

Takk, det syns jeg også. Den er i så utrolig fin stand så det er nesten for «gæli» å begynne med en lakkering av denne. Brukspatina er helt ok, dessuten er den første ripa og steinsspruten på nylakkert bil er så bedriten, bytter ut døra som er ødelagt.

 

F2E212EA-E5DD-4DE7-86A3-B5B9C0415BA2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dette som kalles «effektanlegg»? I følge de som kan så er dette EGR system levert på biler solgt nye i Sverige og Sveits....siden vi er i Mor Norge fjerner jeg dette med god samvittighet. Uansett helt tett. Varme og vold, en sikker vinner for alt som sitter fast. 

AAD0AEEC-1BC9-46C4-8464-91847772C8B6.jpeg

D2D4BCEE-616C-4528-97DF-FE8D52857CE1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Lekker gammel klassiker dette. Har gode minner om E28, så denne vekker mange minner. Historien du forteller gjør det bare ennå mer unikt. Følger med her! Nyt bilen og kos deg med M30, sekseren med den beste lyden.

Takk og takk- Det sitter "kun" en m20b20 i denne, populært kalt "babysix". Men det får holde inntil videre. Litt "hellig" å begynne med motorbytte i et så bra objekt. På en annen side, jeg har hverken sjel, moral eller samvittighet, så hvem prøver jeg å lure?

Og den er lekker, det er rett og slett så digg å sette seg tilbake i lenestolen i garasjen og nyte det flotte karosseriet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bimmerlorris skrev:

Gratulerer så mye med en flott e28 ☺️👍 Denne skal jeg følge med på 👍 Her det jo bare småtteri om å gjøre med, så denne kunne du med fordel ha vært i Showoff-tråden med 🥳

Nja, den er ikke SÅ fin, men er jækla fint utgangspunkt. Det er mye småplukk rent kosmetisk, mye slitasje mekanisk, men så lenge karosseriet er helt og rustfritt, så er alt annet bare kos og vedlikehold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, opeth84 skrev:

Gratulerer med flott E28! Denne ser ut som er tatt godt vare på mtp rust osv. Liker svært godt de felgene som står på bilen. Kler den skikkelig!😁

Den er som nevnt rustfri, hvis jeg ser bortfra en dør som er dårlig reparert for mange år siden. Men "ny" dør er handlet inn, så snart denne er lakkert skal den monteres. 

Felgene kler bilen, 7x14 et10, "made in West Germany". Skikkelig Donaldbilhjul. Skal byttes i originale 8x16.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...