Gå til innhold

ENDELIG!!!


drturbo
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Så har unge Hr. Karlsen kastet seg under bilen og byttet Hardykobling, til og med satt den riktige veien. Snudd hodet andre veien og begynt på bakstiling. Den henger fast i bilen, men det er ikke foringene sin fortjeneste. 
Stakk også innom min «faste» møbeltapetserer og spurt om han kunne sy en ny girmansjett, den originale var et sort hull. Joda, det gjorde han mens jeg ventet! Det var over all forventning:

 

B6901DB8-1645-43FB-BE4D-FCF209DFECE4.jpeg

EC214885-F982-4146-B771-8DCC18C58DD6.jpeg

B6C52161-9065-400A-AEC5-D9DBDBE3B792.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig.

Som Tore sier, style 5 er noe av det fineste på gammel bimmer. Har samme sett liggende selv, ser du og har det runde senteret og ikke "mutteren". Jeg går i en evig runndans mellom style 5 og 32, klarer ikke å bestemme meg. Heldigvis ligger begge setta i garasjen, og kan komme på når som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2020 den 11.49, Bimmerlorris skrev:

En av de fineste felgene jeg vet om på gammel bimmer 😍 Litt senk (min mening da 🤪)og en skikkelig shinings nå så blir den helt knall 🥳👍 

Bilstein B8 og HR fjærer ligger klart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2020 den 11.40, viggo E34 skrev:

ser jo knallfin ut denne, men usikker om jeg likte org hjulene bedre🙈😅

uansett flott bil å bra jobba på denne:applause:

Originalhjulene er tidsriktige og kule, dog for mye ballongdekk for meg. Uansett trenger felgene glassblåsing og lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Se der ja 😃👍 Kledelige felger og høyde over havet 🥳👍 Tipper den ble fast og fin å kjøre dersom resten av understellet også er i god shape 👍 Hva er planene videre for denne fine bilen ? ☺️

Nå skal forstilling strammes opp så snart snille onkel GS leverer alle delene. Dernest skal nye 4x6» høytalere inn, vil ikke skjære i bilen, derfor dette valget. Så monterer jeg en liten DVC sub i bagasjen. 
Står igjen litt småplukk her og der, først og fremst skal bilen nytes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, drturbo skrev:

Nå skal forstilling strammes opp så snart snille onkel GS leverer alle delene. Dernest skal nye 4x6» høytalere inn, vil ikke skjære i bilen, derfor dette valget. Så monterer jeg en liten DVC sub i bagasjen. 
Står igjen litt småplukk her og der, først og fremst skal bilen nytes.

He he onkel GS 😂 Men det blir bra tenker jeg. Antar det er snakk om foringer og/eller stæææg 😅👍 Veldig enig med deg ang skjæring for å få i høytalere 👍 Så gode høytalere som passer og en grei basser blir fint 👍 Har det samme i min, men velger som regel å nyte lyden av M30’n heller enn musikk 😅👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...