Gå til innhold

Koblingsskjema bakluke E61


Hosse
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sjekket 3 forskjellige biler fra finn.no som er fra 2004 eller 2005. Og alle samme har akkurat dette kabelnettet som tilgjengelig del hos koed.no

Ser du nok langt ned på siden når du ser? Dette ret settet er lenger ned enn det originale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et siste dilemma. Jeg ser at fargene ikke er lik på original kablene som dette fra KOED/SenCom. Flere av de nye er helt hvite men med tall. Noen som sett koblingsskjema på dette?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke koblingsskjema. Noter ned hvilke kabler du bruker på hvilke tall. Før de stappes inn i taket.

På venstre siden finnes det 3 likedan ledninger, men de brukes til det samme. Så de kan byttes om på.

Du må dra kablene så langt ut du trenger fra taket og klippe de slik at de får passende lengde. Så skjøter du i bakluka først, for deretter å dra de inn i taket å skjøte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Efter 8 timer i garasjen er alle kabler byttet ut med Sencom kabler. Alt skal væra gjort 100% riktig og jeg har byttet så mye kabel jeg kunne. fant 2 kabler som jeg kunne dra rett ut pluss 9 (!!) stk som var skadde. Var helt sikker på att jeg løst alle problemene på bilen og testet nå ikveld igjen. FORTSATT samme felmeldinger! Er det mulig?? Den 4x4 og start assistant saken er sikkert pga at strømmen vært borte, og de kan jeg nok kjøre bort, men hvorfor er de samme feilmeldingene igjen?

- Venstre skiltlys
- Høyre ryggelys
- Høyre baklys
- Høyre bremselys
- Glassluken åpner seg ikke med mikrobryteren

Grymt skuffet og sliten her..

http://prntscr.com/p8tr9m
http://prntscr.com/p8trn6

Svært takksam for tips og hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Otis skrev:

Det er mulig du har andre problemer da.

Det var ingen tegn på andre har hatt det moro der? 

Bavaria har byttet kabel stamme på høyre yttre side for noen år siden. Etter det virket alt. 
Ellers ser den jomfru ut ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Otis skrev:

De feilene du har er jobfelles med lcm mener jeg. Men ikke de 2 første feilene med 4x4 da. Det er bare å ratte litt rundt så går det bort.

Ok? Hva er lcm?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...