Gå til innhold

Designer's F11 M550D X-Drive | Solgt


Designer
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen var på diagnose idag hos Bilia. 
 

Var en sprekk i EGR kjøleren. Kunne gått værre, men tok den i tide visstnok. Dette var det garantisak på hos BMW så det ble kostnadsfri time og byttet på dagen! 😁 

Feilmeldingen på sensoren ble borte også etter dette så det var nok grunnen, skal nå følge med videre i tilfelle den bare er borte midlertidig. 
 

Men mekaniker så også at drivakselmansjettene foran hadde store hull begge to, samt feilmelding på slitent batteri. Anbefalt å bytte disse nokså raskt. 
Så har bedt selger sende meg mansjetter og nytt batteri. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Designer skrev:

Men mekaniker så også at drivakselmansjettene foran hadde store hull begge to, samt feilmelding på slitent batteri. Anbefalt å bytte disse nokså raskt. Så har bedt selger sende meg mansjetter og nytt batteri. 😊

Du har å gjøre med en grei selger om han dekker nytt batteri og drivakselmansjetter uten videre :) Hadde ikke jeg gjort om jeg hadde solgt en bil som hadde gått såpass langt, noe "slitedeler" her og der må kunne forventes da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Walkabout skrev:

Du har å gjøre med en grei selger om han dekker nytt batteri og drivakselmansjetter uten videre :) Hadde ikke jeg gjort om jeg hadde solgt en bil som hadde gått såpass langt, noe "slitedeler" her og der må kunne forventes da :P 

Forhandler kom greit unna garantien til BMW pga den sensorfeilen å så er nå optimistisk. 🤷🏻‍♂️😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Designer skrev:

Forhandler kom greit unna garantien til BMW pga den sensorfeilen å så er nå optimistisk. 🤷🏻‍♂️😅

Å ja, om det er en forhandler (profesjonell aktør) stiller det seg annerledes. Av en eller annen grunn så tenkte jeg at du hadde kjøpt den av en privatperson :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Å ja, om det er en forhandler (profesjonell aktør) stiller det seg annerledes. Av en eller annen grunn så tenkte jeg at du hadde kjøpt den av en privatperson :P 

Hehe nei da hadde jeg ikke håpt så mye 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. dekk så fikk jeg et godt tilbud ift. realiteten på Vianor på 20" vinterdekk. Men for meg er 13-15 lapper for dekk jeg kun for nytte av i en sesong?, så blir det for mye kr. (Vet ikke hvor lenge jeg har denne.) 🤷‍♂️

Så jeg endte endte opp med å kjøpe et sett med Hakkapeliitta 9 som har gått kun 1 sesong til en gunstig pris. Tenkte først piggdekk i år, men så falt jeg egentlig på piggfritt siden mesteparten av kjøringen går på salta asfalt. Men nå blei det nå pigg alikevel så... 😅

Har hørt mye bra om Hakkapeliitta 9 kontra Hakkapeliitta 8, blir spennende. Muligheter for å teste bilen på isbanen også da. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...