Gå til innhold

Designer's F11 M550D X-Drive | Solgt


Designer
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Fahad skrev:

Grattis med fin F11 😀 Likte fargekombinasjonen. Få på Hamann eller M Performance frontleppe etterhvert, det gjør mye med bilen 

Takk! :D 

Ei leppe gjør nok susen ja, må studere litt å finne ut hvem jeg liker best. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, fupsaker skrev:

Grattis med frekk bil, en slik frister selv, selv om kona vil ha X3 og jeg i så fall vil ha Alpina XD3. 😛 

Takk! Fin XD3, det er sjeldent. Da skiller du deg ut 😎 Bare å handle!

 

21 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

du som stakk av med denne ja ! prøvde å få byttet inn m5'en i denne men ble ikke enige :P

synst felgene fra f01 kler bilen godt :D 

Hehe ja! Vurderte å bytte inn min M5 også, men lot det være. Kanskje like greit. :P 
Ja er overrasket over hvor godt jeg likte disse. Føler de sitter som hånd i hanske.

Må vurdere å få kantkjøringen fikset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daniel. skrev:

Grattis med tøff bil! Litt hissigere enn 330d xDrive som du snakket om en gang før :P

Nyrer med krom kant og sort senter passer fint på denne :)

551_252042554.jpg.e0d20cf1469312f9a84b8334fb4c338c.thumb.jpg.5caf166ef7ee3a8db80634a5a204f578.jpg

Se og lær folkens! 

Sorte nyrer har ingenting å gjøre på sort bil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daniel. skrev:

Grattis med tøff bil! Litt hissigere enn 330d xDrive som du snakket om en gang før :P

Nyrer med krom kant og sort senter passer fint på denne :)

Hehe ja, et par hakk opp. :P Ja jo, får vurdere. 

1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev:

Se og lær folkens! 

Sorte nyrer har ingenting å gjøre på sort bil 

Jeg har Sophisto grå.... 💁‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for å beholde de sølve nyrene. Står i stil til speilene. Og tradisjonelt sett har krom eller helvsølv nyrer stått for sekser/kraftig motor. 520d har svarte nyrer med krom kant. Du vil ikke forveksles med det? Evt så er m5 nyrene med krom eksklusive, men på avstand kan det forveksles med 520d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og er en Chrome hater. 😂

Men skal si meg enig at jeg synes helsorte nyrer til tider kan bli borte på mørk bil. Så dette skal taes til etterretning ved avgjørelse.Liker å tanken på å beholde som de er, men da må de vokse litt på meg først, for ved første inntrykket er litt så som så. 

Dette blir valgets kval!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! :)

Disse bilene er utrolig greie å fikle med, så om du ikke er redd for å knote med ledninger og dra ut paneler - så er lista veldig lang for hvor mye snacks man får gjort med disse. 

Ser LCI Idrive ramme er nevnt, og det med god grunn. Ville også vurdert å hive ut det gamle idrive hjulet for det nye. Siden din bil allerede har NBT, så er dette plug and play. Om du ønsker dra den ennå lenger, kan du også få til touch funksjonalitet. 

Ville vurdert å få foliert nederste del av speilkåpa i sort høyglans eller bygge om speilene med miks av deler fra biler levert med surround view/lane change warning. Synes speilene som de ser ut nå virker digre, og føler ferric grey fargen fremhever det ennå mer...

Siden du allerede har varme i ratt og tror denne bilen har speed limit info(?), så er du ikke lange veien til en ekstra knapp i "gullrekka", tenker da på lane departure warning. Du kan kode det inn, men for å få varsel i rattet trengs en modul i rattet som støtter dette + vibromotoren som sitter i rattet. 

Siden du er som meg, som hater å fryse passer det utmerket med webasto. Problemet er at selvom du kjører denne på full blæst og varme, så vil ikke motoren få et fnugg av varmegrader i seg. Verste er at det kalde kjølevannet i motoren vil mikse seg med det varme kjølevannet som går gjennom webaston og varmeregisterer i kupeen, og dermed blir det ikke særlig varm luft når motor skrues på. Anbefaler en liten operasjon av slangene ved webaston slik at ventilen som skiller mellom motor og kupe sirkulerer det varme vannet også i motoren. 30 min med webasto, så har du plutselig 60-70 grader varm motor. 

Angående nyrevalg... så ser jeg at det er en fin diskusjon på det her. Skal ikke helle mer bensin på bålet, men vil iallefall anbefale å gå for twin spoke grillen uansett om du skulle ønske full chrome, delvis eller helt sort. 

Følger med spent på hva som skjer videre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Designer skrev:

Jeg har og er en Chrome hater. 😂

Men skal si meg enig at jeg synes helsorte nyrer til tider kan bli borte på mørk bil. Så dette skal taes til etterretning ved avgjørelse.Liker å tanken på å beholde som de er, men da må de vokse litt på meg først, for ved første inntrykket er litt så som så. 

Dette blir valgets kval!

Sophisto med sorte nyrer/ramme. Ville valgt Performace leppe. skal bytte til det, da jeg har kjørt i stykker min.

bmw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@///M-ini95 Takk for veldig fine innspill. Kjenner en ganske sjuk mann på koding av moduler og diverse så har vurdert et par ting. 😅 

LCI ramme og iDrive hjul vurderes som første pri. Så får evt. resten komme etter. 😎👌🏼

Webasto omkobling var ikke dumt! Det skal nok utføres da. Har du fremgangsmåte? 😄

Twin spoke grill blir det nok, er bare fargevalg  det står på. 😅

 

@Conquest 

Se der ja, synes sort grill var kledelig. 😍

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fxslin skrev:

Gratulerer! Dette er gode milslukere :-D  Likte veldig godt farge komboen på interøret, veldig stilfullt!

Takk for det! Absolutt en milsluker, sitter så godt i disse setene. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...