Gå til innhold

Min 2020 M5 Competition


Ampera
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig flott Norges ferie dere har vært på, veldig flott og underholdene reisebrev 👍 Norge har så utrolig mye å by på, jeg tror mange kunne ha godt av å ta en slik tur selv. Særlig jeg som stort sett alltid kjører nedover i Europa...nettopp for å komme vekk fra Norge.

Det var også hyggelig å se at dere tok turen innom min hjemby, Arendal 😀 Vi har mye flott å by på her, særlig om sommeren 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Sånne treff som du var på er gøy og særs sosiale ,ikke minst mye pent å se på 😀👍.

Og neste gang jeg treffer deg ,må jeg nesten få sitte på en tur i denne nydelige M5en din😀

Det må vi få til, men da bør det bli noen runder på en bane. Får håpe at det neste år kan bli noen flere banetreff. Skulle du mot formodning forville deg til Oslo, så kan vi altis få til en kjøretur. Bilen må brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Her er en oversikt hva BMW kan levere som Individual og oversikt over hvilke modeller som ikke har mulighet. Denne er fra 2020

 

BMW Individual Manufaktur Product- and Pricelist October 2019 – Feasible with January 2020 production. 

 

BMW_Individual_2020.pdf

Endret av Ampera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Saltkjelen skrev:

@Ampera Mye lekkert! Dog svært merkelig at BMW tilbyr skinn på nedre del av dørtrekk på både F3x/F8x og G2x/G8x, mens G3x/F90 ikke fås med det.

Helt enig, men plastdetaljene har skinn.

Door entrance area covered in leather  Plastic covers of the A- and B-pillar, lower section and the inner door sills covered in leather.   An overview of the leather and contrast stitching colour selection can be found at the beginning of this document. 
 

Det største problemet er at selgere hos BMW ikke har kunnskap om hvilke muligheter Individual har, de ser kun det som er i prislisten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
20 minutter siden, Snagg30 skrev:

Hvordan er det å kjøre en slik bil på vinterføre ? Den bilen her med denne farge kombinasjonen er noe av det peneste jeg har sett, herlig bil dette. 

Helt udramatisk, er en drøm, kjøre aktivt på svingete vei, som å kjøre på skinner. Det er når du skal stoppe du merker at det er glatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir glad når jeg ser sånne biler blir brukt selv om vinteren Ampera 😎.

Det får meg til å tenke tilbake på reklame fra 80 tallet da e28 ,e24 stod i alpene med skistativ osv og ble brukt til det de var ment til .

Noe du og gjør .😀

Men nå går vi mot lysere tider igjen og håper vi sees på treff igjen.

Ps fineste m5en jeg vet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er enig med @sveigis her. Det er tøft å se en så grom bil bli brukt om vinteren. De fleste med M-bil eller sportslige biler generelt har en tendens til å vinterlagre disse, noe som for øvrig er forståelig, men det gjør også at bilparken i Norge blir veldig trist å se på i vinterhalvåret. Da er bra at det fortsatt finnes noen som løfter standarden her i landet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...