Ampera Posted May 16 Author Posted May 16 På tur mr.pingu, Paulus, Slavearbeider'n and 21 others 23 1
Ampera Posted May 20 Author Posted May 20 Tid for service, papertiger, sveigis, Morten B and 10 others 13
Ampera Posted May 20 Author Posted May 20 Klar fra service. sveigis, Syvert, Tore Høgvold and 13 others 16
Ampera Posted May 22 Author Posted May 22 75 % av bilparken. Martin-D, Syvert, skoglund and 17 others 20
Lars S Posted May 23 Posted May 23 Litt av en bilpark🙂👍 kjente du noen forskjell på M2 etter service? Er vel ikke full effekt før etter denne første servicen.
RF91 Posted May 23 Posted May 23 48 minutter siden, Lars S skrev: Litt av en bilpark🙂👍 kjente du noen forskjell på M2 etter service? Er vel ikke full effekt før etter denne første servicen. Er det ein ting óg no? 😅
Ampera Posted May 23 Author Posted May 23 1 time siden, Lars S skrev: Litt av en bilpark🙂👍 kjente du noen forskjell på M2 etter service? Er vel ikke full effekt før etter denne første servicen. Har kjørt for lite etter service, men de sier at nå har de fjernet alle begrensninger som lå inne. Lars S, mr.pingu, fupsaker and 2 others 5
Martin-D Posted May 23 Posted May 23 Så du linket til noen skvettlapper oppe her, hvem av de endte du opp med å montere på din?
Saltkjelen Posted May 23 Posted May 23 1 time siden, Martin-D skrev: Så du linket til noen skvettlapper oppe her, hvem av de endte du opp med å montere på din? I see what you did there (ref. finn-tråden)! 🤓 Martin-D and fupsaker 2
Ampera Posted May 23 Author Posted May 23 4 timer siden, Martin-D skrev: Så du linket til noen skvettlapper oppe her, hvem av de endte du opp med å montere på din? Herfra: Montert på M2, Venter på de til F90. https://megachipusa.com/collections/bmw https://megachipusa.com/products/bmw-m2-g87-splash-guards?variant=43429478465701&country=AE¤cy=USD&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&srsltid=AfmBOoqXCcg5p3qRh3yRwJueeidYtEu_JQXgssfSjC3-5wxb2WJKGFPpF1Q
Ampera Posted May 28 Author Posted May 28 Da fikk jeg skvettlappene. Perfekt passform. Lars89, BrokeBoi, mossing 92 and 12 others 15
Ampera Posted June 3 Author Posted June 3 Levering fra Tyskland. Lars S, GSR, BimmerFan! and 9 others 11 1
Ampera Posted June 3 Author Posted June 3 Når det kommer pakke, blir man som barn på julaften. Skulle og skifte på bil, men gidder ikke i regnvær. BrokeBoi, KireS, mr.pingu and 12 others 15
Ampera Posted June 4 Author Posted June 4 Da var det såpass tørt ut at det ble tid for og montere nytt hjulsett. Trackdekk blir liggende i garasjen til det blir tur for banekjøring. Det er ikke så stor endring, går fra 19/20 til 20/21. Den største endringer er dekktrykk. Banedekk har 2,1 bar. Nytt dekksett har 2,8 bar. Martin-D, E.C., Saltkjelen and 13 others 16
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now