Gå til innhold

-98 740i vinterprosjekt


johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er mitt prosjekt i vinter. Fint utgangspunkt, med overraskende lite rust, litt i hjulbuene bak.

Ellers er den bra utstyrt, fulgt ALLE servicer, men forrige eier har aldri vaska bilen innvendig, eller seg selv virker det som.......så jeg trenger førersete, el.comfort, og dørpanel venstre.20191013_091919.thumb.jpg.d09bdf576359460d51bc2133f615f85f.jpg

20191013_092025.jpg

20191013_091957.jpg

20191013_092118.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Morsomt å se litt E38 prosjekter så bare å pøs på med bilder og informasjon. Savner mitt E38-prosjekt når jeg ser du steller din i stand.

Hvilken farge lakkerte du den opp i?  Regner med det var original fargen siden taket ikke ble lakkert, så kanskje Schwarz 2 eller black sapphire metallic ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Carlsius skrev:

Morsomt å se litt E38 prosjekter så bare å pøs på med bilder og informasjon. Savner mitt E38-prosjekt når jeg ser du steller din i stand.

Hvilken farge lakkerte du den opp i?  Regner med det var original fargen siden taket ikke ble lakkert, så kanskje Schwarz 2 eller black sapphire metallic ? :) 

Taket var så fint at det blir bare mattet ned, og sprøytes med klarlakk, sammen med resten.....303 Cosmos Schwartz 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...