Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vil si Tusen takk til alle som  bidrar her inne, smått og stort. Dere er en stor inspirasjon til å fikle og styre med de evt problemene vi møter i bilholdet. Dere er unike, alle som en. Takk for engasjemang og viljen til å hjelpe andre "uvitende amatører som meg" :) 

Endret av Conquest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Conquest skrev:

Jeg vil si Tusen takk til alle som  bidrar her inne, smått og stort. Dere er en stor inspirasjon til å fikle og styre med de evt problemene vi møter i bilholdet. Dere er unike, alle som en. Takk for engasjemang og viljen til å hjelpe andre "uvitende amatører som meg" :) 

TRF, du utgjør en veldig stor del av bidragene her inne. Tusen Takk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Conquest det er utvilsomt mange her med kunnskap og erfaring innenfor alle felt, alt fra å overhale en S14 til detailing. @TRF har hatt de mest lærerike innleggene teknisk sett og spesielt diesel og tuning. Ett spesielt innlegg om tuning / xDrive har jeg brent fast og TRF vet hvilket! @Saltkjelen har stålkontroll på detaljer, @Fredrik sitter på mye god historie og kunnskap, samt bra musikksmak, @Ron Jeremy og @ogee1 har gode reflektere innlegg og meninger, og førstnevnte hjalp meg mye i valg av bil både nå og forrige BMW. Så har vi eksempelvis @liffi som har god smak og tar vare på klassikere. @StigJ knallgod smak og stålkontroll på renhold av bil. @sveigis, forumets hyggeligste! @lagunilla hjelper folk da han jobber med BMW og det er alltid hjelp å få om man har mulighet å ta turen innom slik jeg har lest! @awt er mannen om man trenger hjelp med multimedia og har ganske god underliggende humor i innleggene! Jeg kunne som du ser fortsatt den listen i evigheter og jeg skulle mer en gjerne nevnt folk i fleng!!! @Gorg , @papertiger , @macrorain , @Fredrik 90 , @knut_olestad @Der Barockengel , @316 @FTE @Otis @ahj og mange mange mange fler! :) Skummelt og ikke nevne noen, men regner med folk vet hvor jeg vil og føler seg inkludert uansett!! :D 
 

Edit: Skulle ønske muligheten for å ta seg en øl med dere en gang ble realitet 💁🏼‍♂️

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter innleggene her 100%. Det er mange flink folk som bidrar enormt mye her inne, og vil spesielt dra frem @Otis! Tålmodig som bare det og stabil strøm av støtte til de som trenger det.

Jeg vil også dra frem det positive i at ikke hele forumet bare er rent teknisk, men faktisk en hel del "trivielle" diskusjoner med sterk eller mindre tydelig tilknyttning til bil. Dette gjør forumet mer komplett og utholdelig, eller kanksje rettere sagt personlig, enn om det bare var et sted for teknisk hjelp. Forumet er ingenting uten den tekniske siden, men alt utenom det tekniske sikrer et levende forum :) Dere vet hvem dere er .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk til alle som bidrar her inne, det er uvurderlig for oss entusiaster. Jeg har stort sett fått svar og hjelp til det meste her, utrolig mye kunnskap som ligger i trådene her. Ett godt og aktivt forum som dette er helt klart en stor del av den gode eieropplevelsen ved å ha BMW.

I dag hvor plattformer som nettforum taper terreng til sosiale medier så er alles bidrag veldig viktig. På Facebook kan man ikke søke seg tilbake i tid for å finne svar på det man lurer på. Da må man stille de samme spørsmålene om og om igjen til stor irritasjon for alle andre. Ett nettforum som Bimmers inneholder så mye kunnskap og dedikasjon, så takk til alle som har bidratt i alle år. Det gjør det lettere å være entusiast 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir også en takk til alle som bidrar med sitt og holder forumet i gang samt hjelper folk med det dem lurer på, da dette er til stor hjelp samt inspirasjon til mange. Pgså for dem som bare tar et raskt google søk og havner inne på en forum tråd  

27 minutter siden, Marius2002 skrev:

Edit: Skulle ønske muligheten for å ta seg en øl med dere en gang ble realitet 💁🏼‍♂️

En dag må man vel lage et Bimmers.no treff! Det kunne blitt kult. Men nå er folk godt spredd over landet men litt reisevei må man klare 🍻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig her .

Ekstremt mange flinke folk og behjelpelige på alle måter .

Etter snart 8 år her ,har jeg fått mange tips på hvordan jeg skal løse tingene ,og hadde aldri klart dette uten hjelp herifra.

Ser jo hvis en legger ut spm på FB så føler hvertfall jeg at det er mye useriøst ute og går.

Er derfor jeg bruker Bimmers ofte ,nettopp for å være med på å bidra både med tråder og evnt svar på spm fra andre brukere.

For her liker jeg meg .

Tilslutt vil jeg si at jeg har blitt kjent med folk her som har blitt mine nære venner .

Altså et kjempeforum og ikke minst masse trivelige mennesker .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dess mer jeg har sveipet innom BMW-grupper på sosiale medier, dess mer tror jeg at dette forumet har livets rett i all overskuelig framtid. Kunnskapsnivået her inne er etter mitt vett generelt ekstremt høyt. I tillegg er det også en arena for generell prat som ikke nødvendigvis omhandler bil og motor. Eneste bakdelen med et så velfungerende, utrolig interessant og entusiastpreget forum er for meg at jeg blir mindre og mindre oppdatert på hva som skjer rundt om i verden da de små nettsurfepausene mine i løpet av dagen stort sett forløper seg her inne, som en liten luftepause i hverdagen 🤔

@Marius2002 tusen takk for shoutout! (Er det slikt som selges på Snapchat for tiden?) Det settes stor pris på! Du burde selvsagt ha nevnt deg selv i samme åndedrag, som den gode bidragsyteren du er 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, papertiger skrev:

Dess mer jeg har sveipet innom BMW-grupper på sosiale medier, dess mer tror jeg at dette forumet har livets rett i all overskuelig framtid. Kunnskapsnivået her inne er etter mitt vett generelt ekstremt høyt. I tillegg er det også en arena for generell prat som ikke nødvendigvis omhandler bil og motor. Eneste bakdelen med et så velfungerende, utrolig interessant og entusiastpreget forum er for meg at jeg blir mindre og mindre oppdatert på hva som skjer rundt om i verden da de små nettsurfepausene mine i løpet av dagen stort sett forløper seg her inne, som en liten luftepause i hverdagen 🤔

@Marius2002 tusen takk for shoutout! (Er det slikt som selges på Snapchat for tiden?) Det settes stor pris på! Du burde selvsagt ha nevnt deg selv i samme åndedrag, som den gode bidragsyteren du er 😊 

helt enig med deg, jo mere jeg leser igjennom grupper på facebook dess kvalmere blir jeg..... er i bunn å grunn pga at jeg eier gammel bmw å trenger oversikt over kjøp å salg markedet som stadig blir mer av på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...