Gå til innhold

hanssae
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er dessverre ikke overrasket. Har deksler over boltene på Minien også, det ser tilsynelatende ut som samme mekanisme, men det er det innstøpt et hakk i både felg og deksel som viser hvor skrujernet skal inn. Eller det tykke plaststripset som jeg bruker for å skåne både felg og deksel. En som ikke er bevandret i BMW/ALPINA-verdenen har lite forutsetninger for å vite at det er låst med nøkkel, men han burde da ha spurt deg om dette før han gyver løs på det med verktøy, når det heller ikke er noen hakk for dette. Ble det permanent skade/bøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er jo en spesiell patent , så derfor gir jeg alltid beskjed om det ved behov ,

men her var det EU og jeg ante ikke at han skulle telle boltene.

Han fikk nok en større skrape han en dekselet , verksmesteren var IKKE imponert 😀

Den leppa bak dekselet ble bøyd men det fikset dei opp i , så det er bra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • hanssae changed the title to ALPINA B6 BiTurbo F06 Mediterranean Blå , med en av få oppgraderinger .

Har lenge ergret meg over at det ikke var ALPINA logo på midtkonsollet mitt ,

noe som nesten alle har men ble ikke bestillt på min.

Så da ble KOED løsningen som skaffet orginalt panel fra 2016 🤩

20201013_083128 (1).jpg

20201027_140152.jpg

Endret av hanssae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • hanssae changed the title to ALPINA B6 BiTurbo F06 Mediterranean Blå
  • 8 months later...

Auda, den fikk seg en trøkk i møte med høyballene også. Virker som om sjåføren ble tatt litt på senga av de fysiske lovene her. B8 akser vanvittig fort men er også veldig tung med sine 2 tonn, legg så til at dette er udramatiske biler å kjøre så tror jeg nok vi har en god gammeldags feilbedømming av farten som årsak til krasjen. Flaut da, å dra av veien på ett arrangement som Goodwood 😅

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Søsteren min lånte bilen i konfirmasjonen til den bilinterreserte nevøen min ,

og der hadde broren lånt en Etron GT for anledningen.

Komentaren hennes var , 

GT går for å være en grombil , men ALPINAEN fikk desidert mest oppmerksomhet i selskapet  😀

Det varmer et fosilt brennstoff  hjerte ❤️

240690276_10223600599016371_7330694422857087303_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult, det bildet der er tatt bokstavelig talt i mitt nabolag. Godt å se at biler fortsatt kan engasjere unge, og jeg må nå si at Alpinaen står seg godt mot Audien 👍

Sto en AMG GT 4-door i sentrum, sto tre til fire begeistra guttunger i 12 års alderen å tok bilder av den med mobilen. Da tenker jeg at det er håp for bilinteressen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er heldigvis håp , 

når konfirmanten kom ut på trappa så fikk mora beskjed om å hente bilen , som selvfølgelig var parkert laaangt vekke 😎 , for nå står alle dei rette her sa han og refererte til kameratene 😂

Når alt hadde roet seg på kvelden så lurte hun på hva som var det beste med den store dagen ,

bilen fikk hun til svar . . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • hanssae changed the title to ALPINA B6 , ROADSTER S og ny Garasje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...