Gå til innhold

Min M4 - 2015 Sapphire Black - Endless ME 20 bremseklosser


opienor
 Share

Anbefalte innlegg

  • opienor changed the title to Min M4 - Nytt ratt og mer karbon innvendig
14 minutter siden, Walkabout skrev:

Fine oppgraderinger! Tror det hadde blitt fint å lakkere gitteret i frontfangeren svart blank :) 

To hoder én tanke😄 Tenkte over hvor matt og lyst det så ut da jeg lå der og kavet. Bør absolutt få gjort noe med det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, opienor skrev:

Ja utrolig digg. Litt som om rattet har fått på en godslitt pyjamas 😁 CS'n har vel alcantara som standard?

Nei, ikke de som blir solgt i Europa. Veldig rart synes jeg. Alle CSene som blir solgt i statene kommer med alcantara ratt fra fabrikken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opienor changed the title to Min M4 - LCI ("face lift") Blackline baklykter

Da blir det LCI ("face lift") baklykter i blackline-utførelse😀 Håper å få tid til å installere dem i helgen, hvis tidsklemma spiller på lag.
Litt spent på kodingen som må til. Tror jeg skal klare det, men siden bilen er en 2015-modell kan det være at Rear Electronic Module også må oppdateres. Litt mer usikker på det siste der🤪

DSCN5015.JPG

DSCN5017.JPG

DSCN5018.JPG

DSCN5019.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk installert de nye baklyktene i dag. Litt banning og knot å montere ny ledning-harness, men ellers gikk det som en lek. Nå gjenstår kun koding og oppdatering av REM-modul for å aktivere de indre blinklysene. Synes det ble meget bra om jeg skal få si det selv😀

 

DSCN5024.JPG

DSCN5025.JPG

DSCN5047.JPG

DSCN5056.JPG

DSCN5057.JPG

Endret av opienor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opienor changed the title to Min M4 - 2015 Sapphire Black - Endless ME 20 bremseklosser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...