Gå til innhold

Min M4 - 2015 Sapphire Black - Endless ME 20 bremseklosser


opienor
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å skaffe 763M-felger til bilen, med Michelin Sport Cup 2 for litt mer baneorientert ytelse.
Da blir spørsmålet: kjøre safe med matt sort, eller gå litt mer amok med Frozen Gold?
Jeg liker veldig godt den klassiske look´en matt sort gir. Samtidig vil det gjøre at felgene drukner veldig i fargen på resten av bilen. I utgangspunktet syntes jeg gull ble altfor bling, men nå begynner jeg jaggu å like utseendet bedre og bedre. What to do! Setter pris på innspill 😀

1_6541.jpg

46020981614_638e5d4f95_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opienor changed the title to Min M4 - finish på 763M-felger: Matte Black eller Frozen Gold?

Jeg blir glad his du går for noe annet enn sort. Sorte felger på sort bil forsvinner veldig fort. Kunne nesten like gjerne rocka stålfelger for min del. Looken blir nesten identisk. Tommel opp fra meg hvertfall hva anngår gull eller bronze f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull! Definitivt! Har Jet Black 400M felger på vinterdekk på 4GCen, og det ser kult ut når alt er helt rent og dekkene er satt inn med tire shine, men det blir fort litt at alt annet i understellet som ikke er sort suger til seg lys og blir veldig framhevet. Funker forsåvidt også når både bil og felger er gravskitne! 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til din bil som er sort er jo gull tøft😎 kunne tenke meg sånne selv på min M2. Den er longbeachblue så på den med gull er jeg redd det blir litt for mye Subaru look. 😝 Hvor kjøper du eventuelt hjul? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Jeg blir glad his du går for noe annet enn sort. Sorte felger på sort bil forsvinner veldig fort. Kunne nesten like gjerne rocka stålfelger for min del. Looken blir nesten identisk. Tommel opp fra meg hvertfall hva anngår gull eller bronze f.eks.

Ja jeg følger også at man får litt "lite" igjen hvis man kjøper disse i sort til sort bil. Det kunne som du sier like godt vært hva som helst.

 

8 timer siden, papertiger skrev:

Gull! Definitivt! Har Jet Black 400M felger på vinterdekk på 4GCen, og det ser kult ut når alt er helt rent og dekkene er satt inn med tire shine, men det blir fort litt at alt annet i understellet som ikke er sort suger til seg lys og blir veldig framhevet. Funker forsåvidt også når både bil og felger er gravskitne! 😛 

Godt poeng med skitten bil! Det er et aspekt jeg ikke har tenkt så mye på. Med ensfarget matt blir nok problemet med skitt enda større. Det merkes godt med felgene jeg har nå, men kommer garantert til å bli verre med disse felgene.

 

27 minutter siden, NA skrev:

Til din bil som er sort er jo gull tøft😎 kunne tenke meg sånne selv på min M2. Den er longbeachblue så på den med gull er jeg redd det blir litt for mye Subaru look. 😝 Hvor kjøper du eventuelt hjul? 

Ja jeg ser den Subaru-problematikken😆 Det ble nevnt som en problemstilling da jeg spurte litt rundt om disse felgene. Kommer jo garantert til å se rått ut, men likheten kommer jo alltid til å ligge der og lure (vanskelig å bli kvitt sånne tanker...)
Jeg kommer antagelig til å kjøpe hjulene gjennom Bilia Skøyen. Har ikke bestemt meg for noe som helst enda, men skal gruble litt mer på det den neste tiden. Det er jo mye pæng, som noen etterhvert sikkert vil ha tilbake😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, opienor skrev:

 

 

Ja jeg ser den Subaru-problematikken😆 Det ble nevnt som en problemstilling da jeg spurte litt rundt om disse felgene. Kommer jo garantert til å se rått ut, men likheten kommer jo alltid til å ligge der og lure (vanskelig å bli kvitt sånne tanker...)
Jeg kommer antagelig til å kjøpe hjulene gjennom Bilia Skøyen. Har ikke bestemt meg for noe som helst enda, men skal gruble litt mer på det den neste tiden. Det er jo mye pæng, som noen etterhvert sikkert vil ha tilbake😁

Ok. Bare tenkte om du hadde funnet en plass der prisen var noe "normal"😝 koster jo endel over disk ja😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, NA skrev:

Ok. Bare tenkte om du hadde funnet en plass der prisen var noe "normal"😝 koster jo endel over disk ja😁

Nei har dessverre ikke funnet "gullkilden"😁 Det er grusomt dyrt ja. Har ikke bestemt meg helt for om det blir disse eller ikke, men har veldig lyst (selvsagt). Kunne godt tenke meg å se disse "live", men de står vel ikke akkurat utstilt overalt (Bilia Skøyen hadde bare matt sort hengende på veggen).
Får se hva våren bringer med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, NA skrev:

Antar vi fortsatt snakker 50-60k allikevel 😁😁

Jojo, men får man 15% rabatt f.eks. er man langt på vei. Og på sånne produkter har BMW så god margin at de kan fint gi mer rabatt også om det er det som trengs for å dra i land handelen. Du kan se det sånn, enten så omsetter Bilia Skøyen 50-60k ved å gi, la oss si 15% rabatt som kan resultere i typ 10k i inntjening. Eller så er de standhaftige å ikke gir en eneste krone i rabatt og risikerer da å ikke omsette for noe eller tjene noe. Ta salget er det noe som heter fra min salgs bakgrunn.  

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opienor changed the title to Min M4 - LCI ("face lift") Blackline baklykter
  • opienor changed the title to Min M4 - 2015 Sapphire Black - Endless ME 20 bremseklosser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...