Gå til innhold

Min M4 - 2015 Sapphire Black - Endless ME 20 bremseklosser


opienor
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
7 minutter siden, Skulebollen skrev:

Gratulerer med gromme hjul! Disse kan ikke ha vert billige??

Foreløpig er de helt gratis (har ikke fått sett dem selv enda)🤣 men nei de koster mer enn nok. Selges i sett med Cup 2 og jeg fikk en god pris. Uansett blir det litt innhugg i boligkredittten ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Larsinnj skrev:

10 poeng på både felg og fargevalg! Sorte felger er veldig kjedelige spør du meg. Men dette blir rått! :D

Takk! Ja jeg tror det jeg også. Med sort hadde jeg antagelig bare grublet meg ihjel på hvordan gull hadde sett ut på bilen, og ja matt sort hadde garantert blitt ganske kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Walkabout skrev:

Gleder meg til å se disse på! Fikk du med flytende senterkopper? Hvis ikke så må du krone verket med slike :) 

Det tviler jeg på, med mindre det er standard på disse. Det må nok sterkt vurderes ja😀 Mulig jeg får mulighet til å klå på dem i morgen. Blir stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sveigis skrev:

Er innom og titter på tråden så må jo kommentere her .

En absolutt perfekt M4 du har her og jeg må si fargen på bilen er perfekt på den .Og når du nå får disse hjulene på ja da blir det jo nydelig 👍👍.

Takk, så hyggelig å høre!  Jeg skal selvsagt få tatt mange bilder når våren kommer og hjulene skal på. Er jo nesten vår på Østlandet nå, men tror jeg skal sitte på hendene litt til😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opienor changed the title to Min M4 - LCI ("face lift") Blackline baklykter
  • opienor changed the title to Min M4 - 2015 Sapphire Black - Endless ME 20 bremseklosser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...