Gå til innhold

Min M4 - 2015 Sapphire Black - Endless ME 20 bremseklosser


opienor
 Share

Anbefalte innlegg

  • opienor changed the title to Min M4 -Siste nytt: M Performance 763M-hjul i Frozen Gold - Endelig vår!
14 minutter siden, Walkabout skrev:

Veldig kult, men trenger senk! Da ville jeg heller droppet leppa foran om det så må til :) 

Eneste jeg er litt bekymret for er ytelsen på understellet og om det går an å beholde funksjonen til "Adaptive M Suspension". Ønsker ikke å gjøre endringer som forringer kjøreegenskapene🤔

Endret av opienor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, opienor skrev:

Eneste jeg er litt bekymret for er ytelsen på understellet og om det går an å beholde funksjonen til "Adaptive M Suspension". Ønsker ikke å gjøre endringer som forringer kjøreegenskapene🤔

Kjøp senkefjærer da kan du fortsatt ha adaptivt understell. Fjærene bestemmer bare høyden på bilen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opienor changed the title to Min M4
  • 1 month later...

Grillen samler mye dritt og lort som legger seg på radiatorene. I tillegg måtte jeg kjøre igjennom en oversvømmet vei for noen uker siden, og da la det seg et tett lag med rekved. Så i kveld var det på med knebeskyttere og hodelykt og legge seg ned foran bilen med modifisert støvsugerslange og grillspyd og la det stå til. Fikk faktisk ut så godt som alt. 
Blant høydepunktene kan nevnes svære spyfluer, bark, treflis, lange strå, småstein, flere røyksneiper og deler av en refleks. Godt å få det gjort😀

IMG_20200711_205800.jpg

IMG_20200711_214718.jpg

IMG_20200711_210823.jpg

IMG_20200711_214240.jpg

Endret av opienor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opienor changed the title to Min M4 - mer karbon innvendig
  • opienor changed the title to Min M4 - LCI ("face lift") Blackline baklykter
  • opienor changed the title to Min M4 - 2015 Sapphire Black - Endless ME 20 bremseklosser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...