Gå til innhold

Ehaugsnes' E36 M3 og e53 X5! - ny bil S18!


turbojugen
 Share

Anbefalte innlegg

På 13.2.2020 den 8.37, Sverre 2468 skrev:

Orientblau med hvite blinkers og chrome lister blir fint!

Har det på min 2000 modell også.

Blir lekkert med 20 toms style 32 felger :-D

 

Prøver med oransje blink først, bestandig likt det best til alle farger😅 

 

På 13.2.2020 den 14.23, Designer skrev:

Både orientblau (som jeg hadde) og Biarritz blir bra, men kjør orange blinkers! Så fint til blått 🤩

Style 32 - kan ikke bli bedre! Top 10 BMW felger.

 

Oransje blir det! Men har hvite blink rundt om, samt et ekstra sett utvendige lister jeg tenkte og lakkere sort, så kan fint gjøre begge deler. Men uansett har jeg så mye chrome detaljer innvendig nå, at det blir fint når det går igjen utvendig også :) Enig ang style32 felga, liker de bedre og bedre 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2020 den 8.37, Sverre 2468 skrev:

Orientblau med hvite blinkers og chrome lister blir fint!

Har det på min 2000 modell også.

Blir lekkert med 20 toms style 32 felger :-D

 

Prøver med oransje blink først, bestandig likt det best til alle farger😅 

 

På 13.2.2020 den 14.23, Designer skrev:

Både orientblau (som jeg hadde) og Biarritz blir bra, men kjør orange blinkers! Så fint til blått 🤩

Style 32 - kan ikke bli bedre! Top 10 BMW felger.

 

Oransje blir det! Men har hvite blink rundt om, samt et ekstra sett utvendige lister jeg tenkte og lakkere sort, så kan fint gjøre begge deler. Men uansett har jeg så mye chrome detaljer innvendig nå, at det blir fint når det går igjen utvendig også :) Enig ang style32 felga, liker de bedre og bedre 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en delebil i helga! Denne har doble ruter, avtagbar krok, el rullegardin bak, elektriske nakkestøtter bak, og bakseter med varme. Samt BMW individual innstegslister i chrome, som er sjeldent 😃 så innstegslistene, doble ruter, bakseter og rullegardin skal inn i min. Da begynner jeg og bli veldig fornøyd med utstyrsmengden. Krok trur jeg blir overflødig da jeg bruker hiacen til alt som skal trekkes, men demonterer den og har den liggende i tilfelle. Resten av bilen selges i deler om noen trenger noe :) 96 mod 728ia med gåen toppakning/topp

C3B3DE82-9C0D-40B5-87D7-EA609AA5B2FF.jpeg

9515D4CB-7ADF-4743-B7CC-8E61F9930F5C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Skulebollen skrev:

Har du formening om hvor mye jobb det er og flytte over doble vinduer? 

Har fått med meg at i dørene er det bare og bytte vindu, samt pakninga ruta ligger i, og lista øverst på dørtrekket. Bakerste ruta må skjæres ut da, og limes inn igjen. Er vel den som er mest jobb :) samt de to trekantrutene på bakdørene må skjæres ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, turbojugen skrev:

Har fått med meg at i dørene er det bare og bytte vindu, samt pakninga ruta ligger i, og lista øverst på dørtrekket. Bakerste ruta må skjæres ut da, og limes inn igjen. Er vel den som er mest jobb :) samt de to trekantrutene på bakdørene må skjæres ut

Tøft du begynner på noke sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lita økt etter jobb idag og! Satser på fulldag imorgen 😄 har demontert  de doble rutene fra delebilen jeg kjøpte. Bakruta sjæres ut på søndag :) lurer på og sote helt frem, sot og chrome er god kombo på en mafiabil. Så venter med montering av rutene til etter godkjenning av senk, iallefall de i framdørene.

fikk ordna meg et delerom i kjellern også. Tok ut baksete fra delebilen med det samme jeg var så godt i gang. Hang det opp i tilfelle mus😅 legger som vanlig med noen bilder 

170FD097-DC36-420A-BF10-73D30ADB9550.jpeg

CC815910-0289-4935-9887-93B24459736A.jpeg

AEE2B830-3A6E-4569-A995-AFDF49412F82.jpeg

ABBBAF18-380B-47A8-879B-98A9CE6E0F40.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • turbojugen changed the title to Ehaugsnes' E36 M3 og e53 X5! - ny bil S18!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...