Gå til innhold

Ny podcast om bil


Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, FredrikE24 skrev:

Tatt opp igjen podcast. Veldig bra greier dette her!

Har dere gjort noe med lyden? Høres sånn ut. Har dog byttet div. Komponenter i stereoanlegget siden sist!

Dette har jeg også lagt merke til, blitt en god del bedre lyd med tiden. Fortsatt fast lytter, bare fortsett med dumme bilkjøp @Mariuse34 - det gir godt innhold 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ett tips til en enn norsk podcast jeg digger er Langkjøring med Geir Schou. Her er det en del mer bilrelatert griseprat enn hos de mer dannede guttene i mil etter mil, men absolutt en podcast jeg både ler og koser meg med 😀

Skal testes selv om jeg egentlig har tenkt at det kan bli litt mye med Geir Schou i en hel podcast😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelig tilbakemelding! 

Begynner dog å bli fullt i nabolaget av biler "ingen" vet hvem eier, så får ta et brannsalg før jeg skaffer meg noe mer nå. 

PS: Jeg trodde også håkon var 50 første gang, og jeg møtte han for 12 år siden. Han gikk under kallenavnet skipsrederen da han jobbet på Stenshagen i sin tid. 


Kanskje noe jeg burde ta opp i podden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Hører på fortløpende, veldig bra Marius og Håkon! Hører ikke på podcast utenom denne podcasten.
ar nevnt dette tidligere, og det ble bedre, men nå har det vært ille igjen veldig lenge. Hadde satt veldig pris på om dere kunne filtrert bort den hvite støyen som ligger over opptaket:mrgreen: Blir alltid borte litt inn i vignetten, men så er det tilbake igjen rett før dere begynner å prate:???:

Mange hører sikkert på dette i bilen og greier og hører det kanskje ikke, men hjemme hos meg på både hjemmekontoranlegget og stueanlegget så ligger det en jevn sus på toppen:-k 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episodene hvor dere har gjester i studio har raskt blitt en favoritt, veldig artig at dere tar inn kjente folk og får dem til å prate bil. 

Ellers så kan jeg anbefale Lordens Garasje om det blir litt mye nybil/elbil prat i Mil etter mil. Her går man litt mer inn på spesifikke biler og diskuterer rundt dette. Eneste bakdelen er at han Lorden har jo ikke akkurat en behagelig radiostemme…eller dialekt for den saks skyld, blir litt sånn Doug Demuro opplegg…bra men det holder med ett par episoder av gangen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...