Gå til innhold

Ny podcast om bil


Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Skamløst selvpromotering. Da har vi fått grønt lys på jobb til å starte podcast utelukkende om bil. Sparkes overalt og i alle retninger. 

Den er å finne på Spotify og andre podcast tjenester. Bør være på iTunes ila romjulen. 

Jobber med å stramme opp konseptet og kvalitet. Håper det kan falle i smak. 

 

https://finansavisen.no/motor/nyheter/2019/12/20/7483958/episode-1-den-evige-diskusjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Alpejohn skrev:

Tesla - En elektrisk passat..

Det må være det beste jeg har hørt på lenge.. 🤣
Denne skal jeg skrive ned å bruke ved passende anledninger. 😂

Har du ikke hørt om det altså? 

Her i Oslo kaller vi det bare for Bærums Passat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev:

Har du ikke hørt om det altså? 

Her i Oslo kaller vi det bare for Bærums Passat. 

Hehe nei den var ny for meg. Har vel ikke spredd seg til Sunnmøre enda 😂
Får hjelpe det litt i gang jeg da. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Podcast er en ny greie jeg har kasta meg litt over, både bilrelatert og gjeldene andre temaer. Jeg ønsker en norsk bilpodkast velkommen. Men jeg orker ikke å høre på den om det bare skal handle om elbiler og Tesla. Nå har jeg ikke hørt denne aktuelle podkasten ennå, men om den handler om elbiler så er jeg ikke interessert. Jeg skjønner at elbiler er ett dagsaktuelt tema, men hva med oss 2 millioner andre som kjører fossilbil? Jeg er iallfall dritt lei å bli tytet ørene fulle av elbiler hver eneste dag. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Podcast er en ny greie jeg har kasta meg litt over, både bilrelatert og gjeldene andre temaer. Jeg ønsker en norsk bilpodkast velkommen. Men jeg orker ikke å høre på den om det bare skal handle om elbiler og Tesla. Nå har jeg ikke hørt denne aktuelle podkasten ennå, men om den handler om elbiler så er jeg ikke interessert. Jeg skjønner at elbiler er ett dagsaktuelt tema, men hva med oss 2 millioner andre som kjører fossilbil? Jeg er iallfall dritt lei å bli tytet ørene fulle av elbiler hver eneste dag. 
 

Sjekk den ut og se om du liker den. Første episoden er den minst proffe. Og der snakker vi en del om tesla, dog er dette langt fra noen elbil podcast. Da hadde jeg ikke kastet bort tid med å nevne den her. Hele poenget er å dypdykke ned i alt som handler om bil og bilkultur, det være gammel eller nytt, elektrisk eller med behov for blytilsetning. 

Episode 4, i januar, skal omhandle fusjonen mellom franskmennene og italienerne. Eller rettere sagt, alle de gode historiene som kommer ut av å ikke alltid ha laget verdens beste biler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Hva er temaet, vinklingen?! 

Målet er å vise at det er lov å like bil. Alt av bilsaker handler om elbiler. Men de som er opptatt av elbil er ikke nødvendigvis akkurat bilfolk, men mer techtyper. Vi synes det er gøy å prate om alt som har med bil å gjøre, og har tenkt til å gjøre nettopp det. Enten ved dedikerte temaer, for eks m5 eller historien om 911, eller mer sleivspark om nyhetsting ting til å prate med folk som er opptatt av dette. Vi har avtaler med noen av de mer profilerte folka som har bil som lidenskap i Norge, men er litt keen på at konseptet skal sitte skikkelig først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Øyvind L. skrev:

Tesla - Tesla - Tesla - Tesla... Skyt meg så kjedelig å høre på.. 24 minutter av livet jeg ikke får tilbake

Hyggelig du sjekket det ut likevel. Det setter jeg pris på.

Det vil bli vesentlig mindre tesla fremover, selv om jeg rambler litt om hvor stygg jeg synes cybertrucken er i episode 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...