Gå til innhold

E46 E60 eller snnet


TeeQue
 Share

Anbefalte innlegg

Forsikring/veiavgift er ran uansett hvordan du snur på det. Ja vi må betale for alle kidsa som kjører som idioter og krasjer bilene sine, men det forandrer ikke på det faktum at vi må finansiere "en lovlig mafiavirksomhet" på toppen av det, for det er akkurat det forsikringsselskap opererer som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er generelt ikke noe galt med firer sånn sett, men disse B43 og N46-motorene Man finner i E90 og E87 har sine kvalitetsmessige svakheter. Samme med N47-dieselen egentlig, men det er i det minste en sterk og smidig motor til dieselfirer å være. (Står mye på forumet om disse, så bare å søke). 
 

E60 var den sporty målestokken for klassen i sin tid, slik 5-serien alltid har vært. Sånn sett trenger du ikke å frykte svinger. Men sammenlignet med E46 blir den selvsagt litt mer sedat. 3-serien skal være (og er) mer lettbeint enn 5-serien. Selv kjører jeg for tiden E60, og det er absolutt en kjøreglad bil, som liker seg både på motorvei og lett svingete landevei. Rundt en gocartbane er den imidlertid ikke så godt egnet. 
 

Vil påstå E60’en er den beste bruksbilen/allroundbilen, da den er nyere og romsligere, men prøv bilene selv, og gjør deg opp din egen mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

E60 diesel sekser er definitivt ingen dum ide. De er en del billigere i forbruk, men kan koste noe mer å reparere. Selv kjøpte jeg en e60 preface 525d i fjor sommer, og har vært veldig fornøyd med kjøreegenskapene. Til tross for at jeg har hatt min del med problemer. Det eneste "problemet" med e60 er at de er nokså sjeldne med manuell girkasse i 525 motorstørrelse og oppover. Noe som gjør at selger fort tar noen ekstra kroner for bilen. Det fine er at E60 har tapt seg veldig mye i verdi de siste årene, og begynner nå å bli ganske rimelige biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...