Gå til innhold

Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med knallfin 1-serie! Liker utrolig godt denne modellen etter å ha hatt pre-LCI selv. Bra motorisering, 190hk utgaven? Samme som vi har i 4-serien det, kan se for meg den sparker godt i fra i en såpass mye lettere bil som 1-serien er. Siste skikkelige 1-serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med tidenes fineste 1-serie! Er det versjonen med nytt dashbord du har kjøpt? :) 

Takk for det. Kjekk Og flott bil dette. Den fikk seg et løft med facelift syns jeg. Meget Fint utstyrt! Fargen er utrolig flott. Ikke mange 120da xdrive på markedet!
Den skulle gjerne hatt navi pro. Men den har buisness navi. Er usikker på om den har oppgradert dashbord, tviler på det. Tror det kom etter 07/2017. Dette er en tidlig 2017 modell. Skal få tatt noen bilder å legge ut etterhvert. 

Endret av Chris A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer med knallfin 1-serie! Liker utrolig godt denne modellen etter å ha hatt pre-LCI selv. Bra motorisering, 190hk utgaven? Samme som vi har i 4-serien det, kan se for meg den sparker godt i fra i en såpass mye lettere bil som 1-serien er. Siste skikkelige 1-serien :)

Tusen takk:)

Helt enig. Facelift gjorde seg virkelig på denne!  Har hatt en F20 (114d) og en F21 (116d) tidligere. Men denne sparker bra i fra ja. Den har adaptive M- understell og xdrive, så i tillegg til sterk 190 HK motor ligger den godt på veien også. Herlig farge med sort skinn innvendig. 
ellers er den fint utstyrt. Med bla. Harman / kardon, ryggekamera, fjernlysassistent, navi buisness (skulle vert pro), dab, led hoved og tåkelys, soltak, mørke ruter, sportsautomat.

6 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med flott bil, siste 1-serien som faktisk er en BMW 😀 Veldig fint motoralternativ også, perfekt kombinasjon for denne bilen 👍

Takk for det! Utrolig artig bil å kjøre. Med adaptive understell og xdrive er det som å kjøre på togskinner😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, fupsaker skrev:

Du burde heller kjøpt den galsiersølv som lå/ligger ute med samme spec, men DEFA, ACC og M Performance. ;-) Riktignok to år eldre, men min gamle. 😛 

Har sett den ja. Pen og godt utstyrt bil. Men som du skriver to år eldre ca. 50.000 km mer på telleren og dyrere. Da er ikke valget så vanskelig😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Chris A skrev:

Har sett den ja. Pen og godt utstyrt bil. Men som du skriver to år eldre ca. 50.000 km mer på telleren og dyrere. Da er ikke valget så vanskelig😉

Hehe, jeg vet. Jeg hadde lyst på den selv. 😛 Men gratulerer med veldig fin 1'er, og skikkelig BMW-dna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
16 timer siden, BrokeBoi skrev:

Det ble jo betydelig mye bedre med svart høyglans fremfor den mørkegrå standard diffuseren. Denne fargen burde egentlig være standard.

Helt enig. I vertfall dersom man bestiller høyglans shadowline hvor alt ellers er høyglans sort. Men det er vel slik dem tjener penger på ettermarked:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Chris A changed the title to Min G30 530e iPerformance M-sport. Mediterran blå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...