Gå til innhold

Min E30 Helårsbil .Tunge avgjørelser.Solgt.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Spennende Jan.

Denne fortjener virkelig å komme til noen som vil ta vare på den, og tenker at 40k ikke er noen upris. Du har lagt ned mange timer for å få denne opp å gå og  til det nivået den er i dag.

Må være noe spennede på gang når det er TDS'n som starter dette :) og absolutt riktig valg å beholde den fremfor E30'n. Men du har ikke tenkt tanken å la TDS'n få en vinter på låven så kan du kose det med E30 i vinter før salg? Unner deg å få brukt den når du først har fått den opp å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mortenej skrev:

Spennende Jan.

Denne fortjener virkelig å komme til noen som vil ta vare på den, og tenker at 40k ikke er noen upris. Du har lagt ned mange timer for å få denne opp å gå og  til det nivået den er i dag.

Må være noe spennede på gang når det er TDS'n som starter dette :) og absolutt riktig valg å beholde den fremfor E30'n. Men du har ikke tenkt tanken å la TDS'n få en vinter på låven så kan du kose det med E30 i vinter før salg? Unner deg å få brukt den når du først har fått den opp å gå.

Bilmessig så er tingene ikke så spennende ,uansett så kommer der en erstatter for e30en dog det er Mini som skal bruke den 😀

Nei prisen den bør være fin den om ikke ,så blir den her og der er jeg knallhard og .

Ja jeg tok noen valg her som ikke var lett å gjøre ,men det måtte gjøres .

Å selge grønn 535 =Aldri 

Å selge blå e28 = Hvertfall aldri aldri aldri 

Så da stod mellom to og ukens førstekjempe ble da e30en 😀😀

Ja skulle gjerne ha brukt den ,men somsagt ,så må man ta noen valg her og som du sier så håper neste eier kan stelle fint med den .

Og helt ærlig ,så er og mye av greia til salg ,nettopp det å få fikset Tdsen skikkelig .

Det er ikke gratis spesielt det med dieselpumpen ,og nå vil vi faktisk ha den 100 % iorden motormessig .😀

For jeg husker hvor digg den var når den var original og med pumpe iorden .

Og føler denne blir en like god erstatter .

Igjen bil blir det ,men da en fornuftig Nyere hverdagsbil som vi alle kan bruke .

Har jo nok av gamle biler her så .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å selge bil man har brukt mye tid og energi på, og fått et forhold til. Men bortsett fra at det går mot vinter er vel timingen for å selge E30en passe god, den må være på all time high på de fleste parametre for tiden. 

Endret av Kvasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kvasi skrev:

Kjipt å selge bil man har brukt mye tid og energi på, og fått et forhold til. Men bortsett fra at det går mot vinter er vel timingen for å selge E30en passe god, den må være på all time high på de fleste parametre for tiden. 

Joda det er jeg enig ,samtidig så er det lettere å kvitte seg med denne kontra en av 535ene igjen.

Ja satser på et greit salg og at den som kjøper bilen faktisk vet hva han kjøper på godt og vondt .😀

Det beste er jo å slippe rust som må sveises i kanaler osv det slipper man her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt. Fant ut for mange år siden at det er mange biler jeg har lyst på men det holder med to biler, en bruksbil og en hobbybil. Når det blir som du har holdt på med flere eksemplar av både hobby og bruks så får man aldri tiden til og holde alle sammen i den standen man ønsker.

Håper nesten på at noen av pengene du får for E30en går til garasje. Slik du holder på så  fortjener du et bedre sted og holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Lykke til med salg 😀 Jeg synes den prisen er veldig fornuftig jeg med tanken på at man får en nylig EU ok, ryddig E30 som det er bare å ta rett i bruk. Denne bilen har blitt reddet fra spiker uansett, og det er bra 👍 

Jo takk .😀

Det er hvertfall en pris som er mer normal kontra det mange priser disse bilene i .

Men kommer til å legge den ut høyere på Finn så ser man litt hva som skjer 😀

17 minutter siden, Rune-K skrev:

Jeg skjønner deg godt. Fant ut for mange år siden at det er mange biler jeg har lyst på men det holder med to biler, en bruksbil og en hobbybil. Når det blir som du har holdt på med flere eksemplar av både hobby og bruks så får man aldri tiden til og holde alle sammen i den standen man ønsker.

Håper nesten på at noen av pengene du får for E30en går til garasje. Slik du holder på så  fortjener du et bedre sted og holde på.

Ja du har helt rett ,men uansett så var planen min nå å sette e34 535 til side en stund og ta det som var på den når jeg gadd og e28 er jo iorden .

Samtidig så er det som du sier at man får problemer med å holde timg som man vil ha det ,selv om jeg til nå har klart det sånn noenlunde.

Ja du sier noe ,men har skjedd så mye nå i det siste at jeg må svelge en ting av gangen.

Uansett så blir det nå full fokus på e34ene fremover spesielt Tdsen .

Den har plaget meg mye og er en av grunnene til at jeg selger e30en.

Vil ha en god Tds om det går ann😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med salg!

Dette er faktisk en bil jeg kunne godt tenkt meg å kjøpe av deg, synes prisen virker fornuftig og kjennes ut som et trygt kjøp (uten at jeg kan noe om E30 markedet, dette er hva min mage følelse sier) Dessverre så er det smekk fullt hos meg disse dager og må få orden i eget rot først. 

Vil tro at denne får bein å gå på når den havner på finn og FB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der måtte morrakaffen dobbeltsvelges gitt 🙉 Men har jo respekt for at ting skjer og at avgjørelser må tas. Sånn var det jo også da jeg valgte å selge min forrige 535. Kjipt men sånn er det. Jeg er sikker på at dette er noe du har tenkt grundig gjennom 👍 Hadde jeg hatt 20 tusen på bok nå, hadde jeg solgt corsaen og kjøpt denne. Helt klart 😃 Men lykke til med salg Jan 😃🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, fxslin skrev:

Lykke til med salg!

Dette er faktisk en bil jeg kunne godt tenkt meg å kjøpe av deg, synes prisen virker fornuftig og kjennes ut som et trygt kjøp (uten at jeg kan noe om E30 markedet, dette er hva min mage følelse sier) Dessverre så er det smekk fullt hos meg disse dager og må få orden i eget rot først. 

Vil tro at denne får bein å gå på når den havner på finn og FB?

Takk 😀

Ja føler dette er en bil som er rett priset og har ikke dårlig samvittighet for noe på denne .

Den havner på Finn og ikke FB .

Orker ikke apekatter og tullekommemtarer fra tullinger.

2 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Ja der måtte morrakaffen dobbeltsvelges gitt 🙉 Men har jo respekt for at ting skjer og at avgjørelser må tas. Sånn var det jo også da jeg valgte å selge min forrige 535. Kjipt men sånn er det. Jeg er sikker på at dette er noe du har tenkt grundig gjennom 👍 Hadde jeg hatt 20 tusen på bok nå, hadde jeg solgt corsaen og kjøpt denne. Helt klart 😃 Men lykke til med salg Jan 😃🤞

Den måtte det ja ?😀😀

Angående valg er dette nøye gjennomtenkt helt klart ,da denne bilen kan ofres uten problem .

Nå blir det en nyere Bmw som Mini og vi skal bruke her i huset ,derfor har jeg begynt på Tdsen og fiskingen der .

Jeg kommer til å bruke den nå fremover .

Er lei av å bekymre meg over Mini når hun tar avgårde med Tdsen ,men den har funket stortsett hele tiden .😀

Nå blir den enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Takk 😀

Ja føler dette er en bil som er rett priset og har ikke dårlig samvittighet for noe på denne .

Den havner på Finn og ikke FB .

Orker ikke apekatter og tullekommemtarer fra tullinger.

Den måtte det ja ?😀😀

Angående valg er dette nøye gjennomtenkt helt klart ,da denne bilen kan ofres uten problem .

Nå blir det en nyere Bmw som Mini og vi skal bruke her i huset ,derfor har jeg begynt på Tdsen og fiskingen der .

Jeg kommer til å bruke den nå fremover .

Er lei av å bekymre meg over Mini når hun tar avgårde med Tdsen ,men den har funket stortsett hele tiden .😀

Nå blir den enda bedre.

Jeg skjønner godt at du tenker som du gjør ☺️ Jeg er litt i tenkeboksen ang å kjøpe meg en nyere bruksbil, men det er vanskelig å velge å ha ca 1500-2000 kr ekstra pr mnd i utgifter til billån. Men samtidig hadde det vært godt med noe som føles nyere 🤔😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Jeg skjønner godt at du tenker som du gjør ☺️ Jeg er litt i tenkeboksen ang å kjøpe meg en nyere bruksbil, men det er vanskelig å velge å ha ca 1500-2000 kr ekstra pr mnd i utgifter til billån. Men samtidig hadde det vært godt med noe som føles nyere 🤔😅

Ja jeg våknet en morgen og tenkte følgende :

Nå Jan nå må du ta et vendepunkt her .
Noe må du få bort og det er deilig å tenke på at nå fremover blir det en nyere bil type kjedelig men driftsikker .

Lei hverdagskruing og liker best når jeg selv kan bestemme når jeg vil skru .

Så nå skal Mini inn i en ny æra,hun må kjøre nyere bil fremover 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyere bruksbil er ikke feil. 

Hadde selv en gammel E46 for inntil et par år siden og det var alltid noe som ikke var helt som det skulle selv om man kasta masse penger på den.

Nå har jeg kjørt i3en 50k km og skrudd tilsammen en halvtime (bytta bremser foran). Det er deilig å ha det sånn når man skrur bil 7-9 timer hver ukedag fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars89 skrev:

Nyere bruksbil er ikke feil. 

Hadde selv en gammel E46 for inntil et par år siden og det var alltid noe som ikke var helt som det skulle selv om man kasta masse penger på den.

Nå har jeg kjørt i3en 50k km og skrudd tilsammen en halvtime (bytta bremser foran). Det er deilig å ha det sånn når man skrur bil 7-9 timer hver ukedag fra før av.

Er der vi og er kommet .

Hobbybil for kos og ikke hverdags .

Neste bil blir en ribbet og kjedelig bil som til gjengjeld går for noe i3 er der ikke penger til .😀

Enten Bmw ,Opel eller Ford for disse kan jeg noenlunde .

Og har planen klar her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...