Gå til innhold

Min E30 Helårsbil .Tunge avgjørelser.Solgt.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, sveigis skrev:

Ja jeg våknet en morgen og tenkte følgende :

Nå Jan nå må du ta et vendepunkt her .
Noe må du få bort og det er deilig å tenke på at nå fremover blir det en nyere bil type kjedelig men driftsikker .

Lei hverdagskruing og liker best når jeg selv kan bestemme når jeg vil skru .

Så nå skal Mini inn i en ny æra,hun må kjøre nyere bil fremover 😀😀

I dag har jeg fått litt hjerneoppheng på en nyere bmw til pris opp mot 50k. Sittet en stund og sett på finn.no Ser at jeg ikke trenger å berale mer enn ca 1000-lappen pr mnd i fem år til den summen. Kunne vært deilig å hatt en 2005-2010 modell. Så lite som jeg kjører i året (10-12k) så ser jeg for meg at en bmw til den prisen sikkert ikke trenger å tape seg voldsomt mye på de fem årene ? 🤷‍♂️ Hva tenker du Jan ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Shattered skrev:

Har du hatt noen henvendelser enda? Vet ikke omfu har lagtden på finn enda, men markedet for e30 er jo ganske vilt om dagen. 

Ligger på Finn ja og ekstremt mange visninger og endel hendvendelser ,men veldig mange vil bytte 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/27/2020 at 10:33 AM, sveigis said:

Ligger på Finn ja og ekstremt mange visninger og endel hendvendelser ,men veldig mange vil bytte 😀

 

Jeg så bilen på finn for et par dager siden og kjente den igjen fra tråden her før jeg gikk inn på annonsen. 

Litt dumt at denne ikke ble lagt ut i august når jeg så etter ny bil, da hadde jeg kjøpt denne istedenfor Civicen siden jeg har tittet på E30 en stund. Men som Rune sier, det holder egentlig med 2 biler (pr person). Man får sjelden eller aldri brukt bil nr 3 - blir nok til at jeg må selge en bil til våren jeg også.

Lykke til med salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Werther skrev:

 

Jeg så bilen på finn for et par dager siden og kjente den igjen fra tråden her før jeg gikk inn på annonsen. 

Litt dumt at denne ikke ble lagt ut i august når jeg så etter ny bil, da hadde jeg kjøpt denne istedenfor Civicen siden jeg har tittet på E30 en stund. Men som Rune sier, det holder egentlig med 2 biler (pr person). Man får sjelden eller aldri brukt bil nr 3 - blir nok til at jeg må selge en bil til våren jeg også.

Lykke til med salg!

Ja hadde jeg visst om alt som skulle skje her i august ,så skulle du selvsagt få kjøpt den 😀

Jo ser den ,blir jo en bil mindre her og nå ,eller tre .

E28 er satt bort og egentlig e34 og .

Mange takk.

1 minutt siden, Fredrik 90 skrev:

...og det blir ikke Capricen! 😉

Enig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel dere da skal jeg komme med en oppdatering her og bil ble idag solgt .

Men det har vært litt av en reise helt enkelt og starter med hva som skjedde .

På mandag så ble e28 satt bort og skulle da flytte e30 over der e28 brukte og stå ,da skjer noe som IKKE skal skje ,bil vil jo ikke i gir og clutch er som løs luft 🥵🥵🥵,jaha dette passet jo jææækla dårlig da jeg blir nedringt og meldinger står i kø både på Finn og SMS ..

Vel finner ut at slavesylinder er gått og nå kjente jeg stresset ...

Ikke så kult å ringe til de som har tatt kontakt som virker seriøse og si dette .

Samtidig tenkte jeg ,i og med ting er litt spesielt på hjemmefronten nå ,så kan du ikke bruke tid på dette ,så jeg ringte til de som var int og sa at jeg slo av 5 tusen på tlf og de som var int ,ga igrunn blaffen i hele slaven .😀

De sa så lenge man slipper rust og den er så fin som den ser ut ,så var det ingen problem ,greit nok mandagen gikk og på tirsdag får jeg tlf fra en særs hyggelig kar som jeg hadde en lang prat med og han hadde fulgt eller lest alt på tråden ,og var veldig int😀

Idag kom han med sønnen sin og de inspisetrete bil og de var imponerte over hvor hel den var ,så nå folkens blir bil hentet imorgen og Jan har ikke noe Malachit e30 lengre .

Igjen så var jo ikke dette planen men sånn ble det .

Og ekstra gøy å selge til noen som faktisk ser muligheter kontra bakdeler ,med dette som skjedde .

Bilen vet jeg kommer til å få minst like godt og vel så det noe som er bra😀😀

Samtidig har jeg aldri hatt en bil som det har vært så stor interesse på noen gang ,rett og slett ekstremt .

Akkurat nå for noen minutter siden får jeg melding fra en fra Bodø som vil kjøpe den usett uansett pga farge osv 😀.

Dette skjermbildet viser jo hvor mange det har vært siden søndag:

086B3F67-AAF0-43B0-8155-39CB8CF5CE83.thumb.png.4b3f450f3550d9d198e1d6c22830832a.png

Og dette er liksom av en liten 318 ?

Vel et kapittel i boken lukkes nå og samtidig må jeg takke alle dere som har vært med her ,uten deres hjelp og støtte ,hadde det ikke vært så gøy.

Men jeg skal fortsette selvsagt på de andre trådene og håper dere er med meg videre på reisen .

Nå er jo fokuset på Tds fremover ,og mye skjer der.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salg 👍 Dette gikk kjapt !! Og ja, en råtten slavesylinder hadde jeg ikke brydd meg filla om 😉👍 Synes nesten du gikk for mye ned jeg da 😉😅 Men så lenge du er fornøyd så det jo det som teller 🥳 Så nå er jeg spent på hva som havner på gårdsplassen av en hverdagsbil 😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Gratulerer med salg 👍 Dette gikk kjapt !! Og ja, en råtten slavesylinder hadde jeg ikke brydd meg filla om 😉👍 Synes nesten du gikk for mye ned jeg da 😉😅 Men så lenge du er fornøyd så det jo det som teller 🥳 Så nå er jeg spent på hva som havner på gårdsplassen av en hverdagsbil 😉👍

Takk Tore .😀

Vel det samme hadde jeg og sagt .

Angående pris ,så tenkte jeg at jeg da har jeg mitt på det rene ,samtidig så er det jo sånn at det er litt mer sånn tiltak og hente en bil på henger for enkelte .

Derfor slo jeg av og fikk et fint og ryddig salg .😀

Ja nå må vi se på hva jeg lander på her ,men har god tid sånnsett ,ikke minst så er det deilig å få tømt gårdsplassen for biler nå .

Nå står jo kun Tds ,min e34 inntil videre og x5.

Snart er det kun x5 og Tds 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera med salg, Jan 🙂 Får nesten lyst til å legga ut min eigen E30 når eg ser kor lettsolgt ein E30 kan vera 😄 Typisk at ting skal ryka rett før eit salg, men du ordna da på ein veldig ålreit måte for alle partar. Berre å kryssa fingrane for at kjøpar ikkje kjem klagande når neste ting ryk, slik dei ofta kan gjera på ein bil som har stått lenge og so blir tatt i bruk att 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...