Gå til innhold

Min E30 Helårsbil .Tunge avgjørelser.Solgt.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Imponert over stå på viljen din. Dette ble nydelig :)

Jeg orker ikke polere min egen bil i garasjen men du tar denne e30'en i en fei utendørs!  

Kjedelig tilstand angående viruset, men jeg tror nok at om en måneds tid er alt avblåst ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evopower skrev:

Imponert over stå på viljen din. Dette ble nydelig :)

Jeg orker ikke polere min egen bil i garasjen men du tar denne e30'en i en fei utendørs!  

Kjedelig tilstand angående viruset, men jeg tror nok at om en måneds tid er alt avblåst ;)

 

Det ble noe annet nå heldigvis og takk Evopower.😀

Nei du er vel ikke den eneste på det området og sånn er det jo .Folk er jo forskjellige der 😀

Jeg har alltid likt å dulle med sånn og liker best jobber som dette .

Da ser du hvertfall resultatene .

Sånn vanlig voksing på nyere biler ,er ikke så gøy synes jeg ,men det gjøres jo.

Bestemte meg at idag var dagen så kastet meg rundt ,men som sagt ikke ferdig .😀

Ja vi får satse på bedre tider .

Merker at alt er så stille .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir helt nydelig👍👍 gleder meg til og se den ferdig og med noen nye kledlige felger😊 må få noen tidsriktige skilter på den og når du skal ha det på den👍😛 du er god og stå på👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Feit tommel opp! 😃👍 

Veldig gøy å se hvordan bilen har forandret seg iløpet av 14 sider med innlegg. Utrolig bra jobba og takk for at du gidder 🙂

 

Takk takk 😀

Det har skjedd forandringer her til det bedre heldigvis og ting går mot slutten .

Jeg takker og deg for at du er innom her veldig hyggelig .😀

 

33 minutter siden, kkmE30m50 skrev:

Dette blir helt nydelig👍👍 gleder meg til og se den ferdig og med noen nye kledlige felger😊 må få noen tidsriktige skilter på den og når du skal ha det på den👍😛 du er god og stå på👍

Tusen takk 😀

Jeg må innrømme selv at jeg ble overrasket hvor bra det ble selv om jeg ikke har vokset den enda ,eller fikset plast og gummi.

Felg kommer og ville jo helst hatt BBS ,men de er så dyre og har ikke råd til det helt enkelt .😩..

Men jeg var heldig og fikk oppleve e30 på 90 tallet og da var det mange som kjørte MIM felg på .

Og har et sett på hånda og lander på disse foreløpig.

Da vil den bli sånn:

01C7F641-F58B-4200-967B-F16868DE5CCF.thumb.jpeg.4cd587fbf0c27ad439ec5b714299edfb.jpeg

Og det kan jeg leve med .😀

Ja denne skal få tidsriktige skilt etterhvert .

Og igjen takk veldig hyggelig 😀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven steike for en forskjell 😳 Trodde det var vanskelig å polere i kjølig vær men her motbeviser jo du den myten 😅 Dette ble veldig fint 😃

Ja det er en tøff tid med dette virushysteriet på alt av medier 🙈 Men som du sier så er det viktig å finne på noe som gir glede og da er jo litt kos med bila våres en fin avlastning 👍 Dette kommer til å skli over og normaliseres velger jeg å håpe på 🙏 Godt å lese bimmersoppdareringer så folk får stå på med prosjekta sine 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Dusy skrev:

Nydelig, og imponerende arbeid som vanlig @sveigis 😄

Takk Dusy😀👍.

 

8 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Dæven steike for en forskjell 😳 Trodde det var vanskelig å polere i kjølig vær men her motbeviser jo du den myten 😅 Dette ble veldig fint 😃

Ja det er en tøff tid med dette virushysteriet på alt av medier 🙈 Men som du sier så er det viktig å finne på noe som gir glede og da er jo litt kos med bila våres en fin avlastning 👍 Dette kommer til å skli over og normaliseres velger jeg å håpe på 🙏 Godt å lese bimmersoppdareringer så folk får stå på med prosjekta sine 🥳

Ble forskjell nå men en voldsom jobb .😀

Jeg polerte når det var varmt ute ,men måtte gi meg når det var kaldt pga kul i hampen og tørke av .👍

Virusgreiene ødelegger mye både psykisk og fysisk for mange ,alt er komplisert  for de fleste .😢.

Jeg gjør det beste utav situasjonen nå ,og det er trøsten min .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Åja, ok, men hva virker å være den laveste temp for å kunne drive med polering ? 

Det vet jeg ikke ,men igår var der vel rundt 8 til 10 i solen og det gikk fint .

Men det ble kaldere og da ville jeg ikke mer ,alt klabbet seg 😜.

Var ute nå og så på bil da det har regnet inatt.

En drøm å se hvor fint det perler seg og idag virker den enda blankere.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sveigis skrev:

Det vet jeg ikke ,men igår var der vel rundt 8 til 10 i solen og det gikk fint .

Men det ble kaldere og da ville jeg ikke mer ,alt klabbet seg 😜.

Var ute nå og så på bil da det har regnet inatt.

En drøm å se hvor fint det perler seg og idag virker den enda blankere.😀

Åja, så det går helt fint å polere i såpass lav temp 👍😃 Alltid gøy å se på gode resultater av arbeid man har gjort 😃 Skal tusle litt rundt min egen i dag og lage meg en plan på rekkefølge av arbeid som skal utføres 👍 Ha en fin dag Jan 😃

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tennbrikket skrev:

Fantastisk jobb og stå på vilje. Den fargen er virkelig lekker!

Takk 😀

Det har blit knallhard jobbing i det siste for å få ting ferdig .

Fargen er fin den når den er ren og blank så enig i det 😀

1 time siden, Evenlode skrev:

Steike strøkent det ble. Ikke til å kjenne igjen 😀

Hehe ,det ble mye bedre og ikke minst skal bli en fryd å vaske nå fremover.

Men skal nå idag prøve å få ferdig andre siden og friske opp plast.

Vi får se hva dagen bringer .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...