Gå til innhold

BMW M4 CS Replica felg?


macrorain
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, danskiii skrev:

Er en forhandler jeg har funnet i litauen og sendt epost med, må nesten se om jeg finner en nettside 😅

Evt om du vet hva de heter så de kan googles? Litt skummelt å kjøpe helt random replika, kanskje de er laget av isopor? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, danskiii skrev:

Fikk du momsen trukket fra på felgene?

Mener jeg betalte 590 GBP for felgene i 19 toms, inkludert frakt til Norge. Så kom momsen når jeg hentet dem på postkontoret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snowbiz skrev:

Mener jeg betalte 590 GBP for felgene i 19 toms, inkludert frakt til Norge. Så kom momsen når jeg hentet dem på postkontoret

Ok. Søkte ikke om å få momsen tilbake fra avsenderland? Sendte mail til firmaet nå og de sier pris er inkl moms så har spurt om å få det trukket fra for å slippe søke om det i etterkant. Du kan nok enda søke om å få tilbakebetalt VAT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, danskiii skrev:

NICE! Dette ble billigere enn det jeg fant :D

Ååå. Dette ble vanskelig. Jeg driver jo EGENTLIG og ser etter vinterfelger, og da tenkte jeg å ha maks 18". Blir så dyrt med dekk til 19" og brede bakdekk.. Og har helt nye dekk på sommerhjulene.. Hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, danskiii skrev:

Ok. Søkte ikke om å få momsen tilbake fra avsenderland? Sendte mail til firmaet nå og de sier pris er inkl moms så har spurt om å få det trukket fra for å slippe søke om det i etterkant. Du kan nok enda søke om å få tilbakebetalt VAT.

Si fra om de sier ja til å trekke fra moms og hva du evt får av totalpris med frakt da... 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, macrorain skrev:

Ååå. Dette ble vanskelig. Jeg driver jo EGENTLIG og ser etter vinterfelger, og da tenkte jeg å ha maks 18". Blir så dyrt med dekk til 19" og brede bakdekk.. Og har helt nye dekk på sommerhjulene.. Hmm....

la ut sommerhjula mine her isted :P ryker dem så blir det 20" slike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...