Gå til innhold

Bmw e12 prosjekt.


oledra
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg misunner deg e12 parken din .

Jeg hadde begynt på den med minst rust og kan aldri forestille meg at å få godkjent den med større motor ,skal være noe problem .😀

Morro å følge her og håper du oppdaterer ofte her .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Werther skrev:

Er det 8x16" Rial-felger som står på den?

Kul bil. En lokal råner kjørte en slik E12 528i manuell med dårlig eksos når jeg var fjortis. Satan for en bil og minner. 

Er Rial-felger, rigger utrolig bra på denne bilen. 😃Trenger en puss på kanter og litt senterlakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sveigis skrev:

Jeg må si jeg misunner deg e12 parken din .

Jeg hadde begynt på den med minst rust og kan aldri forestille meg at å få godkjent den med større motor ,skal være noe problem .😀

Morro å følge her og håper du oppdaterer ofte her .😀

Er litt vanskelig når ingen går, men ordner seg etter hvert. 

Kommer nok ikke til å gå i "Svergisfart" på denne tråden. Men satser på at en kommer i mål etterhvert.

Har da to biler å plukke deler fra så kan vel ikke bare vere skrot.😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart den med minst rust. Sålenge du flytter over alt fra de med stor motor så burde det være veldig greit med godkjenningen, husk bare og søk først. På den annen side så er ikke en 518 veldig sprek men drivverket er uslitelig.

Såvidt jeg husker så er bremsene foran like mens de minste modellene har tromler bak. Det er bare og sette seg ned med delekatalogen en kveld så finner du ut hva som du må bytte over. Bl.a så har 528i en hjelpefjær på clutchen.  Jeg prøvde en som var ombygd for mange år siden og den var utrolig tung på clutchen. Var tatt noen snarveier der ja så ble ikke handel på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rune-K skrev:

Helt klart den med minst rust. Sålenge du flytter over alt fra de med stor motor så burde det være veldig greit med godkjenningen, husk bare og søk først. På den annen side så er ikke en 518 veldig sprek men drivverket er uslitelig.

Såvidt jeg husker så er bremsene foran like mens de minste modellene har tromler bak. Det er bare og sette seg ned med delekatalogen en kveld så finner du ut hva som du må bytte over. Bl.a så har 528i en hjelpefjær på clutchen.  Jeg prøvde en som var ombygd for mange år siden og den var utrolig tung på clutchen. Var tatt noen snarveier der ja så ble ikke handel på den.

Tror 520,525, og 528 har like bremser.😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...