Gå til innhold

ALPINA , striper eller ikke striper . . . .


hanssae
 Share

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Fredrik 90 said:

Gå på Finn.no og finn ett skiltnummer fra en 650i fra sånn ca samme årstall 😀 Det bør jo funke med mindre det er noe veldig sært du skal ha tak i

Ja det er mye likt der ,

og resten hjelper @Orjan med 👍😀

Endret av hanssae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil👍 kjør på med striper👍 sølv passer bra på blå🙂 fult opp på mine her😛 ikke alle org da🙈 men farlig og si slikt da folk blir sure🙈 men la gå. stripene pynter utrulig mye og er gøy og se når enn møter noen som faktisk snur seg og ser for de vet hva det er for noe eller hvertfall tror😛🙈20190908_134711.thumb.jpg.e394f046c8828b05dcab3b70077a00f5.jpg20190913_202244.thumb.jpg.52f74478e2a80c6aaaa74df9d4b96459.jpg

20190907_181515.thumb.jpg.a5ffe2ed73e89e47f90be6da885ff9bc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Marius2002 said:

Ja, nå har det vært stort engasjement siden lørdag og samtlige sier gå for striper, foruten @Walkabout, men han er sær uansett :D:D ...

Blir det striper på deg? :) 

Hehe 😄

Ja det er ingen tvil om hva dere mener , og jeg setter stor pris på engasjementet  👍

Jeg nærmer meg nok montering , men ikke før til våren , må ta en skikkelig vårpuss først 😉

Uansett så kommer jeg ikke til å prøve selv , har fått anbefalt Montérdekor i Sandnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Stig den gjør nok det, skulle bodd på Byberg 😎

Som du såg på Motorrama så er der litt å ta , fikk ikke gjort det i høst og nå står den i carport , surt og kaldt 😣

Sikkert lurt å gjøre det før stripene " eventuellt " kommer på 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...