Gå til innhold

Hva skal man se etter? - Kjøp av BMW F01 730D LCI


BimmerFan!
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! 

Skal bort å se på det som er min drømmebil, nemlig en BMW F01 730D X-drive LCI 2014 (Juni produksjon). Bilen har gått ca. 50 000km og er i følge selger i god stand. 

Er det noe man bør se etter ved besiktelse av en slik bil? (teknisk, elektrisk og kosmetisk)

Bilen er utstyrt med bl.a følgende:

  • M-sport
  • Adaptive LED
  • Driving assistant plus
  • HUD
  • Ventilerte komfortseter i nappaskinn
  • Ryggekamera
  • Surround view
  • Soft close
  • Comfort access
  • B&O
  • +++

 

Takker for svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bidra så mye teknisk men en stor og tung bil så ville sjekket understell/slitedeler/bremser etc.

Tegn for all del bruktbilgaranti 

Flott utstyrsliste på bilen du skal se på 👍

Har selv hatt mange 7’ere og den siste en svært godt utstyrt F01 med bla B&O,4stk Comfort seter 😊

F01 er blant BMW fineste design i mine øyne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tony Soprano skrev:

Kan ikke bidra så mye teknisk men en stor og tung bil så ville sjekket understell/slitedeler/bremser etc.

Tegn for all del bruktbilgaranti 

Flott utstyrsliste på bilen du skal se på 👍

Har selv hatt mange 7’ere og den siste en svært godt utstyrt F01 med bla B&O,4stk Comfort seter 😊

F01 er blant BMW fineste design i mine øyne 

Takk for tipset. Det følger med bruktbilgaranti på bilen, men det er ikke mer enn bare noen måneder. Skal se om jeg får forhandlet meg til lenger garanti. 

Helt enig med deg angående design, jeg syns det er en vakker bil.  :D 

2 timer siden, OMyren skrev:

Sjekk om bremseskivene er over minste mål. Det enkleste må vel være å ta en Naf test? 

Takk for tipset. Jeg regner med at det er mye til felles med BMW F10 som jeg har nå. Skal vurdere NAF-test :) 

2 timer siden, Daniel. skrev:

Drivaksler/knuter foran er et problem på disse, med mindre det ble utbedret på LCI?

Det har jeg også hørt. Hvor vidt det er utbedret på LCI vet jeg ikke, men kanskje andre her kan bekrefte eller avkrefte dette ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Dette blir litt av en bil du får deg 😀.

Skjønner godt at dette er drømmen ja .😀

Disse bilene har jeg ikke greie på ,men håper du lager en tråd om den .

Er jo lenge siden det har vært noe Sophist oppdatering her .

Vi får se om det blir noe av denne, men jeg skal love deg tråd dersom det blir kjøp. :) 

Må ærlig innrømme at jeg nesten har glemt den tråden jeg har om den Sophistogrå. Det skal sies at det ikke har skjedd annet enn service på den. Bilen bare går og går :D 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Er jo lenge siden det har vært noe Sophist oppdatering her .

Er så dårlig innflytelse på kameraten at jeg har klart å lure han til en siste "upgrade" på bilen. Håper vi får den på plass før salg, eller hva @BimmerFan! 😃

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Vi får se om det blir noe av denne, men jeg skal love deg tråd dersom det blir kjøp. :)

Må ærlig innrømme at jeg nesten har glemt den tråden jeg har om den Sophistogrå. Det skal sies at det ikke har skjedd annet enn service på den. Bilen bare går og går :D

 

 

Bra og lese .😀

Regnet med at du ikke har hatt mye tull med den nei .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...