Gå til innhold

e39525dat ryker mye ånfusker på kaldstart?


viggo E34
 Share

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

kanskje jeg er helt på vidda men hva om du bytter om på injektorene å se om problemet følger sylinder eller injektor

 

har prøvd en annen injektor, med samme resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han som solgte påstår han har byttet toppdekselpakning for ikke lenge siden, og at han samtidig bytta kobberskivene på injektorer... disse som var såpass grisette var syl 2,3 og den verste nr 4...

injektor 6 var bra våt oppåver men ikke kokset.

så forklarer ikke dårlig komp på syl 5  dette heller🤷🏼‍♂️ 

Endret av viggo E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, du som har masse kompetanse på disse motorene. du har kanskje åpnet en del slike motorer? tenker om du har noe tanke om va som kan være feil? bør man bare bytte motor eller er det ofte relatert til topp? tenker på va som er mest lønnsomt å gjøre her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en m57d30 som ligger i deler hos motorverkstedet vi samarbeider med. Denne har knapt vært starta fra nye såvidt jeg kan se (om så mye) og var reservemotor til løpsbilen når vi kjøpte denne fra italia. Årasken til at jeg sier den knapt kan være brukt er at det ikke finnes så mye som en mørk flekk i innsugsportene. Denne kan du sikkert få rimelig, men ikke 2k rimelig dog (og det er også en helt "ren" motor uten tilbehør etc).

Ellers skadet det jo ikke å åpne, men sannheten er at det ofte er rimeligst å bytte / bygge opp en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...