Gå til innhold

Min F01 730d X-Drive - SOLGT


Anbefalte innlegg

38 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Første gang jeg ser disse på en F01. Virkelig fint ble det! :)

Tusen takk! :) jeg så lenge etter bilder av f01 med style 331, men fant ingen 😛 Er veldig fornøyd med hvordan det ser ut :) 

8 minutter siden, sveigis skrev:

Ble veldig fint dette .

Er jo det som er så gøy med Bmw ,de har så mange fine felger originalt fra andre modeller som man kan trikse og mikse med 😊

Tusen takk! :) 
Enig! Syns det er morro å bruke felger fra andre BMW modeller. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BimmerFan! changed the title to Min F01 730d X-Drive - SOLGT

Da var denne dessverre solgt med tungt hjerte. Jeg fikk ikke brukt den like mye som jeg trodde jeg skulle gjøre, og den sto for det meste stille i garasjen uten å bli brukt. Dermed ble den lagt ut på Finn litt høyt priset, og fikk et bud jeg ikke kunne takke nei til. Jeg kommer nok til å kjøpe meg en billig bruksbil (mulig BMW) inntil videre, men jeg kommer sterkere tilbake etterhvert. :) Uansett så kommer jeg til å følge med her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salg og håper selvsagt du kjøper en Bmw igjen selv bare en billig bil 😊😊.

Neida ,er jo sånn det er av og til at om tingene ikke blir brukt ,så er det jo dumt å la sånne verdier stå så skjønner deg her .

Uansett lykke til med jakten på en annen annen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, sveigis skrev:

Gratulerer med salg og håper selvsagt du kjøper en Bmw igjen selv bare en billig bil 😊😊.

Neida ,er jo sånn det er av og til at om tingene ikke blir brukt ,så er det jo dumt å la sånne verdier stå så skjønner deg her .

Uansett lykke til med jakten på en annen annen 😊

Tusen takk Sveigis! 

Det er nettopp det jeg tenkte. Regner med at ny eier blir fornøyd med den og bruker den mer enn det jeg fikk gjort :) 

Jakten på ny bil er i gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...