Gå til innhold

Kjøp av BMW 530d F11


Sarevok
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Har satt på 15mm spacere bak, da er dekket 5-10mm innenfor skjerm, syntes dette ble finere. 

Må jeg ha ny firehjuls-kontroll etter montering av spacere? 🤔🤔

Har etter hvert lyst til å få på 20" felger, men er litt usikker. Liker originale 19" m-sport felgene også :)

 

Har sett litt på frontleppe, synes den blir litt sintere.. 

https://www.gsbildeler.no/tuning_og_tilbehor-spoilere_stotfangere-front/frontleppe_carbon_f10_11_type_iii_m_sport___3915166

https://www.gsbildeler.no/tuning_og_tilbehor-spoilere_stotfangere-front/carbon_frontleppe_f10_11_performance_style_m_sport___4539818

Lilte kanskje den siste best. Ser for meg at det hadde vært fint å foliert den i samme farge som rails og rundt vinduene 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Disse spjeldene forran radiatoren bak nyrene, jeg ser noen har fjernet de og noen har de åpen. På min er de bare stengt. Er det slik at de er lukket helt til maks motorvarme er nådd? Noen som kan forklare lett når de evt vil være i åpen posisjon ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sarevok skrev:

Disse spjeldene forran radiatoren bak nyrene, jeg ser noen har fjernet de og noen har de åpen. På min er de bare stengt. Er det slik at de er lukket helt til maks motorvarme er nådd? Noen som kan forklare lett når de evt vil være i åpen posisjon ? 

De spjeldene er lukket i ECO pro mode. Det er for å minske luftmotstand. De er også stengt under oppvarming og i en gitt hastighet. De åpner seg i sport mode eller ved behov når motoren trenger kjøling. 

Jeg ville ikke fjernet dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...