Gå til innhold

BMW X3 2.5i Lite prosjekt starter pent igjen


Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, papertiger skrev:

Først og fremst; gratulerer med kid! Kreds til kona di, er ikke bare bare med baby i hus :D blir fort omprioriteringer på ting sammenlignet med før da gitt 😅

Tusen takk! Grei unge så langt. Men jeg og fattern har pusset opp hele huset siden i fjor sommer, så fint å heller få skrudd litt bil igjen. Jeg bare pusser opp ting slik dama vil så får jeg holde på med så mye bil jeg vil. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til et annet spørsmål. Bilen fikk service for 250 km siden. Men veishuskaoset var etterpå. Har etterfyllt litt olje, men skal jeg ta en ny oljeservice på den? Eller er den rett fra service sånn sett? 

OG: Den trenger antagelig et nytt batteri. Skal jeg kjøpe et sønnakbatteri hos Bildeler til 1250 (1750 -500 gavekortkampanje), eller skal jeg kjøpe samme spec batteri fra biltema til 1099? Kjør debatt! 

Endret av Mariuse34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Otis skrev:

Jeg også har bedre erfaring med Biltema enn Sønnak.

Da er vi egentlig enige. Bare greit å få bekreftet den erfaringen av andre her, da jeg har vært overraskende happy med Biltema sine batterier. Men olje-ideen over her var ikke dum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et annet spørsmål. Er det noen måte å fikse at sigaretttenner slukker med tenning. Har ren roidmi FM-transmitter som funker dødsbra, men den blir stående på når biilen skrus av. Samme med 540en. Så om jeg stopper på butikken og går inn og ut igjen så må jeg synke den på nytt hver gang. Mens i kassebilen går den av og på meg bilen og ergo synker seg selv automatisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Mariuse34 changed the title to BMW X3 2.5i Lite prosjekt starter pent igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...