Gå til innhold

power kit dokumentasjon


 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Daniel80 skrev:

Sånn så mitt vognkort ut etter godkjenning :)  2011 520D  F11

36_1213492595.thumb.jpg.9e67544652fb73f0d44eb7a53f87427b.jpg

Er ikke noe om power kit i det midlertidige vognkortet bare oppdatert effekt, mulig det kommer på originale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2020 den 21.28, Daniel80 skrev:

Sånn så mitt vognkort ut etter godkjenning :)  2011 520D  F11

36_1213492595.thumb.jpg.9e67544652fb73f0d44eb7a53f87427b.jpg

Det var ikke noe merknad om power kit i mitt nye vognkort,bare oppdatert effekt til 147kw 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da har jeg fått godkjent min bil også. Oppdatert effekt i vognkortet, samt merknad om at bilen er godkjent med M-performance kit og M-performance bakre lyddemper. Med tanke på negativ omtale jeg har lest og hørt tidligere om Statens vegvesen må jeg si meg positivt overrasket over hyggelig kontrollør ved teknisk kontroll samt mangel på byråkrati i etterkant da jeg ikke hadde vedtak fra Skatteetaten ved visning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Chrono skrev:

Da har jeg fått godkjent min bil også. Oppdatert effekt i vognkortet, samt merknad om at bilen er godkjent med M-performance kit og M-performance bakre lyddemper. Med tanke på negativ omtale jeg har lest og hørt tidligere om Statens vegvesen må jeg si meg positivt overrasket over hyggelig kontrollør ved teknisk kontroll samt mangel på byråkrati i etterkant da jeg ikke hadde vedtak fra Skatteetaten ved visning. 

Kult! Hvor mye effekt får du på 540i?

Er det noen spesiell grunn til at du ikke søkte Skatteetaten? Det tar jo bare fem minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ogee1 skrev:

Kult! Hvor mye effekt får du på 540i?

Er det noen spesiell grunn til at du ikke søkte Skatteetaten? Det tar jo bare fem minutter.

360hk og mye lyd 😄

Godt spørsmål. Hadde en dårlig følelse når jeg ankom kontrollen at det var noe jeg hadde glemt, og det viste seg å stemme 🙄 Sendte søknaden mens jeg var på kontrollen og da var den godkjent dagen etter 😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...