Jump to content
Sign in to follow this  
mossing 92

Vinne bil

Recommended Posts

Virker som et hvilket som helst annet humbug spillselskap som lokker med lette konkurranser for å få flere til å spille det. De fleste som vinner er også lokalisert i Storbritannia. Tipper også flere av disse såkalte vinnerne utenfor er bare ansatte/reklamerende i andre land.

Nødvendigvis ikke rett, men min kjappe mening :)

Man må fortsatt betale avgifter. I tilegg kommer den skattemessige delen som jeg mistenker er på 50%. Sats på lotto variant fra Norsk Tipping du. Det tror jeg er mer lønnsomt

Det er stadig folk som vinner fra rundt om i Europa, en av StorBritannias størte radio-/tv-personligheter hoster det. Men vinnersannsynligheten er ikke videre stor. For øvrig står de for alle kostnader (sier de i alle fall) med avgifter etc og bestiller bilen til landet der spilleren bor. Det gjelder alt det andre de lodder ut også. 

1 time siden, fupsaker skrev:

Det er stadig folk som vinner fra rundt om i Europa, en av StorBritannias størte radio-/tv-personligheter hoster det. Men vinnersannsynligheten er ikke videre stor. For øvrig står de for alle kostnader (sier de i alle fall) med avgifter etc og bestiller bilen til landet der spilleren bor. Det gjelder alt det andre de lodder ut også. 

Men man må fortsatt skatte 28% av hele fordelen. Det vil si prisen man måtte ut med for tilsvarende bil i Norge

2 timer siden, t06afre skrev:

Men man må fortsatt skatte 28% av hele fordelen. Det vil si prisen man måtte ut med for tilsvarende bil i Norge

Ja, det må man vel. :) Det skulle jeg levd godt med om jeg hadde vunnet. 😛 Billig for en bil til 1 mill pluss. ;-)