Gå til innhold

Error 4A63 Bmw x3


bx3ra
 Share

Anbefalte innlegg

Der ut som en liten glitch i inpa. Prøv med andre filer og sånt, kanskje det går.

I ISTA vet jeg ikke, men mulig du kan se på feilkoden og ta feilsøke stegene? Trykk på feilen og velg, calculate testplan i neste høyre hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja da har jeg kjøpt meg en egen kabel med en bryter som kortslutter pin 7 og 8(etter som jeg har skjønt) som jeg fant ut at var problemet, men er det samme på INPA :(

Kommer snart til og gi opp den bilen der......

Legger noen bilder her:

inpa bilde2.jpg

inpa bilde3.jpg

inpa bilde4.jpg

inpa bilde5.jpg

inpa bilde6.jpg

inpa bilde7.jpg

inpa bilde8.jpg

Endret av bx3ra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har snakket med han som eier bilen og der har det vert bytte av ECU flere ganger.

Første som var feil var at diesel pumpen gikk hele tiden og temeratur måleren gikk helt opp, så fikk han taki en annen ECU som ble clonet med den orginale men samme problemet.

Men vist han la ECU(orginale) i en fryser i ca 30-60 min så funket bilen helt topp, helt til den ble varm.

Var en som varmeloddet hele ECU og det funket og bare en stund så dukket samme problem opp igjen.

Etter 3 eller 4 ECU bytte så funket diesel pumpen en stund og stoppet og temteratur måleren var på bunn, men nå er det da denne feilen som jeg trøbbler med.

Så jeg mistenker at der er noe feil i cloningen?

Han som har clonet ECU driver profesjonalt og han sier at der er ikke noe galt med det.

Så ser noe mørtk ut dette spørr du meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...