Gå til innhold

G31 530XD


Anbefalte innlegg

1 time siden, Mariuse34 skrev:

Skal få tatt litt bilder i helgen. Skal rense litt skinn først og ordne noen småting bare :)

Ja du må ta rattet, det blir veldig fort "blankt" på disse bilene. Jeg har funnet ut at jeg må rense rattet hver tredje måned for å opprettholde den matte finishen. Men  det gidder jeg faktisk ikke, holder med en shine vår og høst. 

Ble det forresten G30 på din far? Var det ikke du som laget en tråd om det her en vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ja du må ta rattet, det blir veldig fort "blankt" på disse bilene. Jeg har funnet ut at jeg må rense rattet hver tredje måned for å opprettholde den matte finishen. Men  det gidder jeg faktisk ikke, holder med en shine vår og høst. 

Ble det forresten G30 på din far? Var det ikke du som laget en tråd om det her en vei?

Nei han valgte å beholde bilen. Men der begynte jeg å se. Og så hadde jeg bestemt meg for en 330e. Men så ballet det på seg og her er jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ingvaldsen skrev:

gratulerer ! husker godt jeg delte denne på forumet her når den kom for salg :D 

hjula gjør mye bra på denne bilen her, og det fine med g31 er at den ser ikke ut som en høyfødt suv slik som g30 gjør orginalt :) 

 

 

Høyfødt suv. Hva menes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Conquest skrev:

Høyfødt suv. Hva menes?

g30 med edc ser i mine øyne kunstig høy ut.  g31 derimot ser ut til å ha en passende høyde, om dette er synsbedrag eller fakta kan jeg dessverre ikke svare på :P

må bare få sagt det igjen at dette var en farlig riktig bil, så riktig at jeg ser det vanskelig i å finne noe flispikkeri i det heletatt :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

g30 med edc ser i mine øyne kunstig høy ut.  g31 derimot ser ut til å ha en passende høyde, om dette er synsbedrag eller fakta kan jeg dessverre ikke svare på :P

må bare få sagt det igjen at dette var en farlig riktig bil, så riktig at jeg ser det vanskelig i å finne noe flispikkeri i det heletatt :D

 

Ikke har den edc heller da. M-sport understell, men bakhjulene svinger da! 

Jeg er sykt happy. Dette føles veldig råflott og jeg er ydmyk over å eie noe så fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mariuse34 skrev:

Ikke har den edc heller da. M-sport understell, men bakhjulene svinger da! 

Jeg er sykt happy. Dette føles veldig råflott og jeg er ydmyk over å eie noe så fint. 

aha, det kan jo forklare høyden ! 

firhjulstyring er noe jeg liker veldig godt, merkelig hvor godt det tar den tonge bilen gjennom svingene :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mariuse34 skrev:

Nei han valgte å beholde bilen. Men der begynte jeg å se. Og så hadde jeg bestemt meg for en 330e. Men så ballet det på seg og her er jeg. 

Akkurat 330e er ganske vanskelig å komme utenom, det er liksom blitt den perfekte Norges bilen. Men likevel, så klarer ikke jeg å legge fra meg den diesel fascinasjon. Jeg kan tenke at en 330e virkelig er perfekt, men så tenker jeg automatisk at en 330d egentlig er mye bedre igjen. Så mye power, vi snakker "eldre M3" ytelser og likevel så latterlig billig å kjøre med. Og da går fort tankene over til G30 med samme motorisering, mye mer plass og komfort.

Jeg har iallfall forsøkt å kjøpe noe annet enn 5-serie, men faller alltid tilbake til modellen på en eller annen måte. Jeg står ved mine tidligere påstander om at BMW 5-serie er verdens beste bilmodell.

51 minutter siden, Mariuse34 skrev:

Jeg er sykt happy. Dette føles veldig råflott og jeg er ydmyk over å eie noe så fint. 

Man blir ydmyk av å eie ett slikt flott kjøretøy. Ja det er råflott og ja jeg for min del sprengte budsjettet...men bilen er verd hver eneste krone spør du meg. Nå er man sikkert litt inhabil men G30/31 kommer virkelig til sin rett med sekssylindret dieselmotor og firehjulstrekk. Dette er ryggraden i hele modellen 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...