Gå til innhold

BMW F11 530i


 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med den siste selvpustende sekssylindrede motoren fra BMW. F1x 530i må jo bli et lite samlerobjekt med tiden. Jeg ville nok ikke montert noen frontleppe da jeg synes dette ofte ikke harmonerer med siden av bilen (leppen blir ofte for lav i forhold til sideskjørtene), men heller kjørt på med litt senk og noen riktige felger. Skulle du mot formodning ønske å gjøre noe med fronten, ville jeg kjørt på med LCI-front og LED-tåkelys. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med den siste selvpustende sekssylindrede motoren fra BMW. F1x 530i må jo bli et lite samlerobjekt med tiden. Jeg ville nok ikke montert noen frontleppe da jeg synes dette ofte ikke harmonerer med siden av bilen (leppen blir ofte for lav i forhold til sideskjørtene), men heller kjørt på med litt senk og noen riktige felger. Skulle du mot formodning ønske å gjøre noe med fronten, ville jeg kjørt på med LCI-front og LED-tåkelys. :) 

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, bad_ip skrev:

Det var inspirasjon mer enn godt nok 😅
 

Gleder meg til å få på nye felger, senk og supersprint effektanlegg. Det får holde 😁

Høres veldig bra ut👍 

Det var jo forøvrig et grelt eksempel jeg valgte. Uten senk, små felger og med en leppe i en annen farge blir det jo lite pent.

Alpina sine D5 og B5 av F11 viser jo at en leppe kan være fint på disse bilene også, men der er jo også sideskjørt og bakfanger tilpasset slik at designet henger bedre sammen. 

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var nye felger kommet på bilen. Veldig fornøyd med utseende og ikke minst overrasket over hvor lite forskjell i kjørecomfort det egentlig var fra de originale 18“ til 21“. 

Nå blir det neste å kjøpe h&r 35/15 mm for å få den litt lavere. 

9B100761-8886-4AF9-B6D0-80BF23D17C09.jpeg

16D83FF0-7779-4936-84A4-5996508B4C36.jpeg

16310385-CA1D-408C-8672-32AE537A8DEC.jpeg

7E8F7ACC-ECC2-45F2-B6D7-5323479FEF14.jpeg

Endret av bad_ip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...