Gå til innhold

BMW F11 530i


 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Saltkjelen skrev:

Flotte felger! Personlig ville jeg nok tatt alt eller ikke noe, men når det er sagt er ikke en standard F1x med M-fanger foran det verste jeg har sett heller. :) 

Takk for det. Prøver å holde kostnadene litt nede så tenker at kun fronten vil være finere enn den som jeg har nå. Men først senk, så blir det nok supersprint effektanlegg. 
 

5 timer siden, Daniel. skrev:

Bergenser du altså 🤔 Så bilen din på butikken i dag. Ble fint med nye felger 👍🏼

Det stemmer :)  takk for det!

 

3 timer siden, Carlsius skrev:

Ble utrolig tøft med nye felger! Hvilken type er dette her?

Stemmer for alt eller ingenting på fanger fronten :D Jeg personlig hadde valgt litt alpina stil om jeg ikke hadde hatt M-sport

 

Felgene kjøpte jeg på GS.

 

3 timer siden, Reef89 skrev:

Felgene satt som et skudd.
Selv syns jeg F biler uten M-sport er fint. Litt nedpå også gjør jo det bare ennå mer fint.

F10/11 er en av de modellene jeg også synes ser bra ut uten m-sport. Men enda penere med da 😁 

3 timer siden, Walkabout skrev:

Selv ville jeg enten bare byttet fronten til en facelift-front (som er mye penere), eller byttet alt til M-sport :) 

Ja LCI fronten er penere, men føler det blir en litt mellomting og ikke fult så pen som m-fanger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da var Eisenmann bakpotte bestilt. Valgte å gå for race utgaven da sport kunne bli noe i minste laget ut i fra hva jeg kunne lese meg frem til. Denne er jo ikke tuv godkjent, men satser på at det ikke blir for mye problemer med eu-kontroll. Tar uansett vare på originale.

Har noen byttet mellomrøret på disse modellene før? Supersprint leverer ikke til disse modellene pga nox sensor og de på Svendsen eksos hadde ikke noe løsning på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...