Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, ViKi skrev:

Endelig er I4'en ankommet heimen (etter 15 mnd ventetid) - Deilig!

Fikk 2023 modell og alt utstyret jeg bestilte heldigvis (ink komfort access bakluke)!

 

Etter 15 måneders venting, ser jeg bilen er for salg allerede. Lykke til med salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ampera skrev:

Etter 15 måneders venting, ser jeg bilen er for salg allerede. Lykke til med salg.

Ja, det er bare et spørsmål om pris! 

Har en bil for mye nå, så skal sjekke ut hva jeg får for de, også får jeg se hva jeg blir sittende igjen med.

Bilene.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange selger etter å ventet over et år på bilen. Jeg velger selvfølgelig å beholde min når jeg endelig får den, så kan jeg glede meg over å ha dette smykket av en bil leeeenge før jeg begynner å tape på den😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ViKi skrev:

Ja, det er bare et spørsmål om pris! 

Har en bil for mye nå, så skal sjekke ut hva jeg får for de, også får jeg se hva jeg blir sittende igjen med.

Bilene.jpg

Må bare gi deg stor tommel opp for at du har valgt vanlige skilt 👍 For en skilt nerd som meg så er det "behagelig" å se fremfor de kjipe EE skiltene 😀

22 minutter siden, M.J skrev:

….bil leeeenge før jeg begynner å tape på den😊 

Er ikke så lenge til i5 lanseres, drøyt ett år. Tipper det vil gjøre litt med andrehåndsverdien på i4…eller kanskje ikke 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Skulebollen skrev:

Er det noen som følger med på Finn og ser om bilene som ligger der faktisk blir solgt? 

Ja. De blir solgt, rimelig fort også. Altså sett at bilen er godt utstyrt og ligger mellom 810-850’.

Her er en oversikt fra elbil24 som nylig(igår eller forleden tror jeg?) hadde en artikkel om elbiler som er vanskelig å selge på finn. Her er oversikt over enkleste/raskeste å selge på finn.no med antall dager:

A71897D6-A171-4C36-AA24-D5F3C92946C9.thumb.jpeg.92caacb3f3215c0bb01a0a6f028be8ca.jpeg
 

For ordens skyld kan jeg hive med de treigeste elbilene:

76A95A1F-656F-404D-96DB-C57121ED4F41.thumb.jpeg.273e8fd40eb27d14ca42398a067c2303.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Er det noen som følger med på Finn og ser om bilene som ligger der faktisk blir solgt? 

Jeg har fulgt med litt, og for noen uker siden så det ut til at de gikk unna i full fart, og da lå det til slutt bare 15 stk ute til salgs. Siste ukene har det kommet til en god del flere, og noen av de som ligger der nå, har nok ligget ute en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at prisene er noe på vei ned brukt, og det er på mange måter gledelig. Mange selger nok for en deilig avanse, andre fordi bil er en dyr utgiftspost for mange om dagen, lading av disse like så. Økonomien er inne i en dyp bølgedal det tar tid å komme ut av og ovenpå igjen, så blir spennende å se. Tror nok man kan gjøre et OK+ kjøp på en i4 M50 nå med noen som er litt stresset over kostnader. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/15/2022 at 5:28 PM, Kjennern said:

Noen andre som nærmer seg produksjon nå? 

Neeeeeeeeeeeeiiiiddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Hadde jo juli prod.. Blei tatt ut og nå får jeg jo pokker ikke noen ny.. 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutes ago, Skulebollen said:

Ta vekk 868m så går det raskt😅

De har jeg fjernet alt 😭

Etternavn som begynner med W hjelper jo ikke på å komme først i køen 😂 Krysser fingrene for november produksjon nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger sier at det er bekreftet produksjon av min bil i september, men den er ikke gått i “lås“. 3 dager igjen av september nå så dette ser skralt ut. Og hva menes med gått i “lås“? 
Det ble også nevnt at alle som hadde bestilt innen september 21 kom til å få bilen i 22…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...