Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Bestilte i Mars 22? Jeg bestilte i Oktober 21 og har ikke hørt noe. Begynner egentlig å bli lei hele i4'n. Har henvendt meg til selger noen ganger og føler at jeg maser og kaster bort tiden hans. Skulle aldri ha bestilt bilen (i hvertfall ikke der jeg gjorde det). Ikke får jeg avbestilt den heller. Nå blir den vel også nesten 100k dyrere er jeg redd 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tore Høgvold skrev:

Bestilte i Mars 22? Jeg bestilte i Oktober 21 og har ikke hørt noe. Begynner egentlig å bli lei hele i4'n. Har henvendt meg til selger noen ganger og føler at jeg maser og kaster bort tiden hans. Skulle aldri ha bestilt bilen (i hvertfall ikke der jeg gjorde det). Ikke får jeg avbestilt den heller. Nå blir den vel også nesten 100k dyrere er jeg redd 😡

Huff, ja. Ble utrolig overrasket når bilen gikk i produksjon og kom til Drammen tidlig i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Tore Høgvold said:

Bestilte i Mars 22? Jeg bestilte i Oktober 21 og har ikke hørt noe. Begynner egentlig å bli lei hele i4'n. Har henvendt meg til selger noen ganger og føler at jeg maser og kaster bort tiden hans. Skulle aldri ha bestilt bilen (i hvertfall ikke der jeg gjorde det). Ikke får jeg avbestilt den heller. Nå blir den vel også nesten 100k dyrere er jeg redd 😡

Tror du kan si opp avtalen. Hvis den ikke en gang er produsert burde det jo være en bagatell for bmw å kanselere den.. 

Ta en telefon til NAF og hør med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilling i Mars 2022 og levering allerede nå, da hadde jeg ikke giddet å tippe lotto på en stund ;)

Jeg bestilte også i oktober 2021, og nettopp fått VIN. Bilen produseres denne uka. Om man kan avbestille uten gebyr eller ikke kommer vel an på kontakten og hva som er angitt som leveringsdato der. 

Har vært litt ulike erfaringer på ´BMW i4 Owners´ på Face. Noen har fått beskjed om gebyr, noen ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne i4-opplevelsen har vært en trøttsom affære så langt.. :( 

Skal en tro pressemeldingen til BMW, vil i4 få et par oppdateringer i løpet av 2023:

- Ny velkomstlyd
- Ny girspak ifb. introdusering av iDrive8 på 4-serie/M4 fra mars 2023
- iDrive9 en eller annen gang i løpet av 2023

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0407852EN/bmw-model-update-measures-for-spring-2023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fredrik 90 skrev:

Får håpe folket får bilene sine før det kommer facelift av 4-serie da, kjedelig å få bil også går det ett år så kommer faceliften…

4-serie LCI er fra 07/2024 (2025-modeller). Det er jo for så vidt ikke altfor lenge tid til, men sånn er det noen ganger. En fattig trøst er jo at man har 5år/200 000km garanti - og LCI ting kan ettermonteres. Kjenner jeg BMW rett fjerner de nok ytterligere BMW-identitet med iX-lys og annet fjas, så det er kanskje like greit å stå over LCI denne gang. Baklysene blir nok helt sikkert en höjdare! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Tore Høgvold skrev:

Bestilte i Mars 22? Jeg bestilte i Oktober 21 og har ikke hørt noe. Begynner egentlig å bli lei hele i4'n. Har henvendt meg til selger noen ganger og føler at jeg maser og kaster bort tiden hans. Skulle aldri ha bestilt bilen (i hvertfall ikke der jeg gjorde det). Ikke får jeg avbestilt den heller. Nå blir den vel også nesten 100k dyrere er jeg redd 😡

Kan kjøpe min til momsfri kostpris om du vil 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Tore Høgvold said:

Bestilte i Mars 22? Jeg bestilte i Oktober 21 og har ikke hørt noe. Begynner egentlig å bli lei hele i4'n. Har henvendt meg til selger noen ganger og føler at jeg maser og kaster bort tiden hans. Skulle aldri ha bestilt bilen (i hvertfall ikke der jeg gjorde det). Ikke får jeg avbestilt den heller. Nå blir den vel også nesten 100k dyrere er jeg redd 😡

Ca da min far bestilte sin Skoda Enyaq også. Det kom aldri noen bil, og han fikk tilslutt gå ut av avtalen uten noen videre diskusjon. Det får nok du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...