Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Blir nok desverre ikke bestilling på meg. For dyr som bil nr 2 og for liten (hadde nok fått det til å funke men vet ikke om jeg orker) til familiebil med 2 barn og hund. Hvis det skal være familiebil må jeg hvertfall låne den og teste den skikkelig når den kommer. Men iX er nok et bedre valg da.

 

Men synes de har lyktes veldig med denne og med prisen som er vist tenker jeg vi får se mange av disse på veiene fremover:)

Endret av KireS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det jeg har etterlyst i en elbil. Kona er faktisk med på å bytte eTron mot denne. Dessverre må jeg si at det blir nok ingen Alpina på oss nå, men heller i4 M50 med fresh farge utvendig og spennende innvendig. Da enten FC eller SC. Er bare spent på pris og leveringstid. Men det blir nok en grønn/blå med cognac interiør. Så får jeg heller leve med rå ytelse i elbil enn bensinlyd. Får heller importere noe annet spennende inn som godbil på sikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i4 M50 er nok den modellen av BMWs modeller i dag som gir størst "må ha" behov, til tross for at fronten langt ifra er pefekt. Dog har BMW åpenbart gjort en del justeringer som får fronten til å virke mer aggressiv. Man ser spesielt utforming av grill, samt at linjene er spissere enn hva som er tilfellet for normal 4-serie. 

Selv om prisene er fantastiske, synes jeg likevel det er litt trist at det skiller 10 000kr mellom en i4 40 og i4 M50. Det gjør det mindre spesielt å eie toppmodellen.

attachment.php?attachmentid=2617759&stc=
attachment.php?attachmentid=2617763&stc=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget konkurranse dyktig pris, mye bil for pengene her må jeg si. Denne priser seg jo akkurat der 330e holder seg, og den har dem jo solgt bøtter og spann av.  Ser også ut til å være brukbar rekkevidde, selv om man aldri kan få nok av det. Utseende messig så er det jo M50 utgaven man må gå for, denne ser jo absolutt best ut og når prisenforskjellen er så liten så er det jo ikke noe å lure på. Ikke bare vil det komme mye Model 3 til slags etterhvert, det vil komme mye 330e og 530e til salgs også. 

Som sagt, så er denne også aktuell for meg.....i M440i utgave 👍 Nye 4 serie blir den mest komplette bilen i BMW sin modellrekke. Den kan leveres med bensin, diesel og eldrift. Det er sånne valgfriheter jeg setter pris på 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...