Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Når jeg inne på folkeskikk og høflighet; denne selger som kontaktet meg vedr. denne i4 M50 demobil på Lillehammer, fortjener en stjerne.
Men den er ikke helt i rett lakk farge (grå?) men interiøret er nesten innertier, brun i cognac farge.
Min favoritt er dypblå metallic med mocca eller cognac farget interiør.

Selv om det er, iflg. selger ;-) 3 andre interessenters, fikk jeg prutet den ned noen kroner pga. kantkjørte felger, og litt sten sprut.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mr. Erling Hehe, de er veldig rett frem og går ikke rundt grøten. Men det liker jeg, mens andre kanskje ikke så mye. Samtidig vet jeg de står på og jobber hardt og det har gitt resultater. Som sagt, de er i bunn veldig hyggelig og ryddig :) Iallefall mine inntrykk etter 2 biler derfra og flere bekjente med biler i forskjellige prisklasser og en kjenning selger Porschen sin via de nå https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=269186980

Lykke til i søken etter i4M50 :D :D 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, *MrB* skrev:

@Ron JeremyTaycan har lavere startpris enn e-Tron GT, bare til info. Riktignok med mindre motorpakke, men likevel.

Ellers er det ganske mange fordeler med å lage et rent EV chassis. Flatt gulv, mer bagasjeplass, coupeen kan vies mer plass for å nevne noe. Mercedes har valgt dette. Samme med Porsche og Audi. Om BMW sin løsning er best i lengden gjenstår å se. 

Design er forøvrig individuelt. Mercene er glatte, men der essensen virker å være buer, knekker og bretter i hytt og pine, så er de befriende sobre sammenlignet med mange alternativer. Litt flat i snuten til at det blir toppscore, riktignok.

NIO ET7 ser ut til å kunne bli et sjokk når den kommer. Bildene ser uforskammet bra ut. Må nok spise hatten min om jeg en dag kjøper Kinabil....

 

image.thumb.png.8b07cdfba0c815fa8a71dbf5f02bf8c9.png

Den ser meget fin og spennende ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

KIA EV6 GT kan vel kanskje være et alternativ, eventuelt EV6 GT-line, som fikk stående ovasjoner i ELBIL24's test nylig mot i4M50, Taycan, MachE GT osv. :) For de som ikke skal kjøre på bane er jo en i4M50 mer enn bra nok, skulle man tro. :) 

Har hele 3 KIA EV6 med ''ekte''(...) GT Line i kikkerten.
Skal se på denne i kveld, kun kjørt noen få mil,  men denne er favoritten. Rød, liker biler med farge 🥰
Tror jeg tørr påstå, selv om man aldri skal si aldri, håper inderlig at du aldri vil se meg med sort bil ... ....

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, fupsaker skrev:

Den ser meget fin og spennende ut! 

@MrB og @fupsaker og @Ron Jeremy
Nio sin ET7 er jeg på på vente lista til.
Venter bare på tilbud.
Skal vist ankomme i løpet av september?

Det eneste jeg er svært usikker på, er leasing av batteriet.
Var å så på i går denne NIO ES8 i går.
Formidabel premium kvalitet, men jeg skal ikke ha ''buss'

 

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste avsporing fra i4-tråden herfra, men relevant til sistnevnte diskusjon. Vær obs på at det er ikke alle arbeidsgivere som godtar kinesiske bilmerker. Man kan stille spørsmål og alt det der, men har man en jobb som innebærer f.eks. nasjonal sikkerhet osv., så kan det hende man ikke får lov å kjøpe en kinesisk bil. Det samme kan være større internasjonale firma. Bare et tips :) 

Endret av Marius2002
Mye leif, skrevet om.. går fort i svingene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mr. Erling skrev:

Hva er forskjellen for en i4 M50 med:
-  ''Fully Charged''
- ''Supercharged''

Trenger ikke å være noen forskjell. Det er en del som har kjøpt fully charged og puttet på mer utstyr en supercharged hadde. Det var ikke noe å spare på å kjøpe supercharged kontra en fully charged pluss ekstra utstyr.

Den som har spekket den hvite liker antageligvis ikke soltak, for det ser det ut som den "mangler".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mslello skrev:

Trenger ikke å være noen forskjell. Det er en del som har kjøpt fully charged og puttet på mer utstyr en supercharged hadde. Det var ikke noe å spare på å kjøpe supercharged kontra en fully charged pluss ekstra utstyr.

Den som har spekket den hvite liker antageligvis ikke soltak, for det ser det ut som den "mangler".

Skjønner.
Men her er noe underlig. En i4 M40 Supercharged med både rød & blå bremse caliper + //M Performance logo dukker opp av intet

 

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mr. Erling skrev:

Skjønner.
Men her er noe underlig. En i4 M40 Supercharged med både rød & blå bremse caliper + //M Performance logo dukker opp av intet

 

Nei, det står jo «illustrasjonsbilde vinterfelg».

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mr. Erling skrev:

Skjønner.
Men her er noe underlig. En i4 M40 Supercharged med både rød & blå bremse caliper. 

Var vel bare illustrasjonbilde med de røde. Er ikke i4 felger på bildene til forhandler. Så ville sjekket at de er godkjent for vekta til i4 evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...