Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Var på i4-dag hos forhandleren i går, og der ble det fortalt at M868 ikke fås på oktober-produksjon. Mulig det er tilbake igjen på november, men det er jo håpløst uansett. Her burde forhandler etterlevert M868. Jeg belager meg på bil i 2023 og håper inderlig at staten ikke rekker å gjøre om merverdiavgiftsloven innen den tid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Var på i4-dag hos forhandleren i går, og der ble det fortalt at M868 ikke fås på oktober-produksjon. Mulig det er tilbake igjen på november, men det er jo håpløst uansett. Her burde forhandler etterlevert M868. Jeg belager meg på bil i 2023 og håper inderlig at staten ikke rekker å gjøre om merverdiavgiftsloven innen den tid.

 

Sparer vel fort inn pengene på og droppe 20" og bestille kjipe 19" og bruke dem til vinterhjul, for så å kjøpe 20" på ettermarkedet og forhåpentligvis grine til seg litt rabatter fra Bmw?

 

Min skal for salg før den tas i bruk så rekner med den er vel så lettsolgt for 15k mindre og 19" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Saltkjelen skrev:

Absolutt, men håpløst at man ikke kan få bilen en har bestilt uten å inngå slike kompromisser. For min del henger nok bilen i tynn tråd uansett felgvalg, spesielt ettersom jeg ikke skal ha kataloglakk.

Nei er helt enig i det. Glad min skal selges😅 hadde ikke ville hatt bilen uten 20m hjula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Bra du kom på banen, tusen takk for svar :) 

Når jeg fikk bilen, så låste den opp når jeg satte bilen i P. Men etter 03.22 oppdateringen, så låser den bare opp førerdøra. Litt irriterende når du venter på noen og de river i dørhåndtak, fordi jeg ikke har låst opp 🙄

Spent på om det er noen endring på i neste versjon. Burde jo være mulig å bestemme selv som før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...