Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Z800 skrev:

Noen som har hatt problemer med tilkobling av bilen i appen? Får ikke oppdatering av bilen eller tilkobling. Finner heller ikke Spotify i bilen og spiller jeg musikk på tlf tar det 30 sek fra jeg bytter sang til den blir byttet. 
kan bilen resettes eller lignende på noe vis?

Ja, tror det er omtrent som følger. 

Sett deg inn i bilen og trykk 3xstart knappen uten fot på pedal. Hold så volumknappen inne i laaaang tid (inntil 2min).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fredrik 90 skrev:

@Ampera

Så du har hoppa på i4 toget du også? Blir det i tillegg til M5ene eller bytter du ut en av de? 

Her byttes ingenting, her skal det bare fylles opp med biler, må jo ha noe å pusle med når jeg snart blir pensjonist.😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av en reboot fra Facebook 

Lås opp og sett deg inn i bilen, trykk 3 ganger raskt på startknappen uten å holde på bremsen. Da går den i diagnosemodus. Hold inne volumknappen til infotainmentsystemet går av.

 

ser at viki hadde også løsningen👌👍

Endret av Z800
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ampera skrev:

Her byttes ingenting, her skal det bare fylles opp med biler, må jo ha noe å pusle med når jeg snart blir pensjonist.😇

Det er godt 👍 Men husk at det kommer ett uvær av en ny M5 etterhvert, som går på både strøm og bensin 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et par ladinger i snøvær, ser jeg at det kan samle seg mye snø i ladeluka. Med litt blåseinnsats eller børste får man jo dette bort, men det kjennes litt steinalder ut. Finnes det noen form for beskyttelse for dette for i4?

Her er et eksempel på en løsning for Polestar 2 https://www.printables.com/model/90514-polestar-2-charger-snow-cover, men usikkert om dette faktisk fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, TM7 skrev:

Etter et par ladinger i snøvær, ser jeg at det kan samle seg mye snø i ladeluka. Med litt blåseinnsats eller børste får man jo dette bort, men det kjennes litt steinalder ut. Finnes det noen form for beskyttelse for dette for i4?

Her er et eksempel på en løsning for Polestar 2 https://www.printables.com/model/90514-polestar-2-charger-snow-cover, men usikkert om dette faktisk fungerer.

Jeg hadde dekselet der til min polestar, og det var helt suverent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Rikkolini skrev:

Ahh, da skal bilen endelig rulle av hos forhandler i morgen. Skal en tur på lakkbehandling før utlevering, så får vel krysse fingre for at det ikke drøyer for mye 🥳

Fikk beskjed om utlevering på onsdag nå, så plutselig gikk det fort 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Rikkolini said:

Ahh, da skal bilen endelig rulle av hos forhandler i morgen. Skal en tur på lakkbehandling før utlevering, så får vel krysse fingre for at det ikke drøyer for mye 🥳

 

17 hours ago, Ranger1000 said:

Fikk beskjed om utlevering på onsdag nå, så plutselig gikk det fort 😊

 

50 minutes ago, nokiaas said:

God følelse. Fikk akkurat beskjed om at bilen kommer til forhandler i morgen, onsdag, med utlevering antageligvis på fredag. 😀

Grattis alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...