Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Skulebollen skrev:

Har du bilder av fargen live 🤔 

Vi er p.d.d på Portimao blue, men syns egentlig den er litt for blå 😅

Portimao er veldig blå ja, men tøff synes jeg da. Screenshot_20210702-091559_Instagram.thumb.jpg.3b314e4839cd0fad92d3fca2906c6746.jpg20210522_133836.thumb.jpg.6bfe804f2e8a71f3d497aafb2b69d6b2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen har en portimaoblå g20 330e, og den treffer det i synsvinkelen enten du vil eller ikke 😅 positivt ment. Denne fargen er bare utrolig flott. 

Adventurine red og slike farger har komt mer i det siste og er en nydelig farge. Håper flere velger denne fargen også på biler som x5. Ix3 kler også denne fargen godt:

 

Screenshot_20210707_215706_com.android.gallery3d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se om jeg fant en aventurin rød BMW med cognac. Det fant jeg ikke. Men oyster derimot. Det må jeg spekulere litt på kjenner jeg 😎 Får ikke Msport setene i den fargen da dessverre. Men de er ikke aktuelle for oss likevel. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mslello skrev:

Måtte se om jeg fant en aventurin rød BMW med cognac. Det fant jeg ikke. Men oyster derimot. Det må jeg spekulere litt på kjenner jeg 😎 Får ikke Msport setene i den fargen da dessverre. Men de er ikke aktuelle for oss likevel. 

 

Det der var snadderkombinasjon 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

@mslello

Dette må du ikke lure på, gå for Oyster  og den rødfargen du har valgt, det blir en killer fargekombinasjon 😎 Kjente jeg faktisk ble litt skuffet når du gikk for sort interiør, denne bilen fortjener så mye mer 👍

Hadde ikke gjort god nok research på fargen kjenner jeg.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...